2013年9月21日 星期六

我家狗狗BB - 12歲生日了

又到9月21日喇,大家知唔知今日係咩日子呢 ??? 

係我家狗狗BB的12歲生日,豬豬,生日快樂,錫BB錫到燶的我當然要為BB整晚餐兼蛋糕,不過由於今日要上班,所以只係整左一碟蝴蝶粉同一個蛋白蛋糕俾BB,希望個衰仔唔好介意

自從BB三個月大的時候買回家到現在,原來唔經唔覺已過了這麼多年,真係日日見住都唔覺大得咁快,BB的晚餐用了南瓜,翠玉瓜,肉碎來拌蝴蝶粉,味道清淡D,對年老狗狗健康都好D,而蛋糕方面只係簡簡單單的蛋白蛋糕,蛋糕面加上日本甜薯蒸好搓成的甜薯波,再加上骨頭型的迷你狗糧,骨頭型狗糧放上12粒係蛋糕面,代表BB的12歲生日 ! 

好味又健康的蝴蝶粉,BB食到唔停口


用日本甜薯配搭香滑的蛋白蛋糕,見BB食到咁,係咪真係咁好味呢 ???
 

唔需要5分鐘,已經全部KO晒,勁 !

咁重要的日子當然要影全家幅喇 !




10 則留言:

  1. 豬豬生日快樂啊..身體健康^^
    你雖然狗仔細細..但勁擦得..同我隻拉布拉多大隻仔有得揮噃..hahaha>o<

    回覆刪除
  2. 祝你地一家健健康康, 開開心心~~~
    BB好擦得~~~佢一定收貨, 因為有你地既愛呀~
    BB條脷都...幾長....又好卷...哈

    回覆刪除
  3. hello, 最近開始不斷睇你嘅食譜, 你真係好勁呀, 煮啲嘢全部都好靚好好食咁, 同埋係OK 易整咁, 我bookmark 左你個blog, 會嘗試跟住嚟整, 希望可以做到你嘅效果啦. 加油, 支持你繼續煮不同嘅嘢同大家分享呀~~!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有妳們的支持,我一定會繼續寫好多好多食譜同大家分享!

      刪除
  4. BB happy birthday 甘啱嘅23號到車車13歲生日呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來車車同BB的生日咁近架,而且歲數都差唔多,咁等我同車車說聲"Happy Birthday"

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......