2014年2月2日 星期日

2014第二糕 <附足料蘿蔔糕食譜>


新年先來病,唔通個天都唔鍾意我 >_< ???

其實由年三十早上已經開始作病了

食藥食到今日依然未好,真係由蛇年病到馬年呢

今早起床仲失聲添,不過現在已經開聲了,但聲音仲好沙同微弱

袁生話袁太呢幾日把聲好溫柔喎

等我喉嚨好番之後,一定會再吱吱喳喳麻袁生呢 ^^

新年所有糕糕對我來說,蘿蔔糕就一定唔可以沒有

自從婆婆過身之後,已經再食唔到好味的蘿蔔糕了

以往媽媽偶然會整,但始終冇婆婆咁好味

所以今年決定自己整,袁太由年廿六開始整

到今日為止整左十底,一底俾左奶奶,兩底俾左姐姐同姐夫

其他的俾左媽咪同自己呢

不過食食下已經得番半底,如果唔係病左的話

我一定會繼續整 



足料蘿蔔糕
 

材料(兩底份量) : 白蘿蔔1斤半臘腸1條,臘肉半條,冬菇,蝦米,炒香芝麻,XO醬(可加可不加),蔥粒適量,粘米粉3/4杯

調味料 : 蠔油,麻油,糖,胡椒粉


做法 :
1. 蝦米,冬菇浸水至軟身,臘腸,臘肉用熱水沖洗後全部切粒

 
2. 白蘿蔔去皮洗淨切幼條,放入鑊中爆香後加少許水煮至半熟,留起煮蘿蔔水,放暖後加入粘米粉拌勻備用




 
3. 燒紅鑊,爆香所有餡料盛起,將蘿蔔回鑊炒香,熄火加入調味料及餡料拌勻

  

4. 將之前拌勻好的粉糊(煮蘿蔔水+粘米粉)加入蘿蔔料中快手拌勻


 
5. 糕盆內搽少許油,將蘿蔔糕料放入,用刀抹平表面後,用中火隔水蒸45分鐘即可


6. 蒸好的蘿蔔糕可自行加XO醬,蔥粒及炒香芝麻





還有好多底蘿蔔糕呢

7 則留言:

  1. 蘿蔔糕一定要有絲先好吃~~~~
    我未整過呀, 不過使唔使加五香粉落去架呢?
    煎既好惹味呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔需要,係芋頭糕先要加五香粉,我以前喜愛煎,但現在反而喜愛蒸呢

      刪除
  2. 我今年都試整左呀,一次成功一次失敗 (>﹏<)
    新年快樂呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,身體健康,心想事成,多口問句,點解會失敗既,太稀,還是粉太少

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......