2014年7月28日 星期一

[紅綠燈] 甘旬青瓜薯仔炆排骨




薯仔炆雞 , 薯仔炆排骨一向係我至愛

炆到超腍身的薯仔我最大愛 , 多多都同妳食得落呢

不過經常性地覺得炆完出來總是外貌不美觀

所以 ......



今次就加多兩樣材料 : 甘旬 & 青瓜

就變成了大家都熟悉的 "紅綠燈"了

甘旬 (紅燈) , 青瓜 (綠燈) , 薯仔 (黃燈) , 又名 "炆排骨" ~哼~





除了顏色豐富左之外 , 口感都豐富了不少

因甘旬薯仔腍身 , 而青瓜就爽脆 , 好味道呢




材料
甘旬 , 青瓜 , 薯仔 , 排骨 , 薑片

醃料
生抽 , 老抽 , 糖 , 生粉 , 麻油



做法
1. 排骨洗淨加入醃料拌勻醃小時

2. 甘旬 , 青瓜 , 薯仔全部去皮後切細件 , 放入水中浸5分鐘備用

3. 燒紅鑊 , 爆香薑片 , 加入排骨炒至轉色 , 贊少許酒 , 加入薯仔及甘旬爆香

4. 再加入2湯匙蠔油及約3碗水份量拌勻 , 滾後用中火炆15分鐘

5. 加入青瓜再炆5分鐘至略收汁即可




我相信如果只有呢碟餸都可以送到幾碗飯呢 ^^




7 則留言:

  1. 巳經流緊口水啦......
    最鍾意D薯仔有少少溶~~~~D排骨夠哂大舊....岩哂我....
    有紅綠燈, 營養滿分~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又要送條口水肩俾妳喇 , 排骨除左大舊 , 仲要半肥瘦先好食呢

      刪除
    2. 咁你要送好多條口水肩俾我了~~~
      我要多多肥......哈~

      刪除
    3. 好 , 我送夠十打俾妳喇

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......