2014年9月10日 星期三

又來物盡其用 , 主角~金柚~




中秋過後 , 月餅又食完 , 柚子都食埋

咁柚子皮大家又會點處置呢 ???



掉左佢 ??? 俾寵物當帽帶 ???

以前的我一家選擇掉左佢 , 但現在我會選擇留起佢



仲記得婆婆在世的時候好喜愛炆柚皮 , 不過我就唔多識欣賞

總感覺苦苦澀澀呢

但人大左 , 就自自然然想去嘗試

所以今年決定留起柚皮用來炆 , 就算我真係食唔到都可以拎俾媽咪食呢



其實本身都知柚皮係要時間處理 , 但想像唔到原來要浸三日咁多呢



首先將柚皮內部白色部份切開 (綠色外皮留起) , 清洗乾淨放入水中出水5分鐘






盛起柚皮放入碗中 , 用水沖洗約3分鐘後搾乾水份






已榨乾水份的柚皮再放入碗中 , 加入溫水浸過面三天 , 每日須換水清洗3-4次後才可開始烹調 , 現在唯有等待吧 ......




另外留起的綠色外皮洗淨切幼條 , 放入水中浸一晚 , 再加柚子肉 , 冰糖 , 水就可以整柚子蜜呢 , 雖然街買的柚子蜜多數係黃色皮 , 但我相信用綠色皮都可以做到呢 , 我家袁生平時好喜愛飲柚子茶 , 唔知明天自家製的成唔成功呢 , 唯有下回分解喇 ^^





10 則留言:

  1. 袁太,芙芙朋友個媽媽都會自製柚皮,
    好好味呢,佢對於柚皮個厚度好有研究,
    芙芙曾經都想自製,但都係覺得太麻煩而放棄咗呢~
    見到你整又心郁郁啦,連柚子蜜都自製袁太你真係好厲害呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想自製好耐,但之前都好似芙芙咁覺得麻煩呢,不過袁生喜愛飲,所以一定要的起心肝整番一次

      刪除
  2. 好期待啊, 連柚子蜜都自製, 叻叻! 你用咩方法整柚子蜜? 係咪好似整jam咁?

    回覆刪除
  3. 真係好好心機, 真係要比個叻你 :)

    回覆刪除
  4. 勁~~
    我細個通常用塊皮做燈籠~哈~

    回覆刪除
  5. 袁太,你真係好有心機! 畀個讚你 ^^

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......