2015年4月30日 星期四

[素湯] 青紅蘿蔔牛蒡圓肉粟米紅棗湯




今日訓醒突然間好掛住豬豬

以前每逄袁太唔開心 , 解決唔到問題 , 或者同袁生嘈交的時候

豬豬一見到媽媽唔開心或者流淚

必然會走過來我面前黏下我 , 傻更更望住我

當我將豬豬緊緊抱在懷裡 , 所有唔開心的事都可以完全忘記 ......



~豬豬~ 你知道媽媽這幾日唔開心嗎

因為爸爸唔諒解我 , 沒有你在家的日子

媽媽唔可以抱住你將唔開心的事忘記 , 只懂在家放聲大哭

喊到眼又腫又乾 , 都依然唔開心



流左咁多眼淚 , 真係想煲碗滋潤湯水潤一潤

最近天氣逐漸炎熱 , 除煲冬瓜湯或水外

煲青紅蘿蔔都係一個好好的選擇

不過今次唔加肉類 , 又來素湯系列

簡簡單單再加牛蒡 , 粟米 , 圓肉 , 紅棗 , 果皮就可以



煲出來湯水清晰 , 味道甘甘地又甜甜地 

又有湯渣食 , 唔錯呢 ^^ 



材料 : 青蘿蔔 , 紅蘿蔔 , 粟米 , 圓肉 , 牛蒡 , 蜜棗 , 紅棗 , 果皮

 


果皮浸軟 , 粟米洗淨切段 , 圓肉洗淨 , 紅棗去核 , 青蘿蔔 , 紅蘿蔔去皮切件 , 牛蒡去皮斜切成厚片 , 放入水中靜待備用





   
煲內放入果皮 , 紅棗 , 蜜棗 , 粟米 , 圓肉 , 加入適量水用中火煲30分鐘






再加入青蘿蔔 , 紅蘿蔔 , 牛蒡用大火煲15分鐘後轉慢火蓋上蓋煲2小時 , 最後加少許鹽調味即可












材料
青蘿蔔1個 , 紅蘿蔔1個 , 粟米1條 , 圓肉 , 牛蒡1條 , 蜜棗2粒 , 紅棗 , 果皮1塊



做法
1. 果皮浸軟 , 粟米洗淨切段 , 圓肉洗淨 , 紅棗去核

2. 青蘿蔔 , 紅蘿蔔去皮切件 , 牛蒡去皮斜切成厚片 , 放入水中靜待備用

3. 煲內放入果皮 , 紅棗 , 蜜棗 , 粟米 , 圓肉

4. 加入適量水用中火煲30分鐘

5. 再加入青蘿蔔 , 紅蘿蔔 , 牛蒡用大火煲15分鐘後轉慢火蓋上蓋煲2小時

6. 最後加少許鹽調味即可 




喊完後飲番碗滋潤熱湯水 , 心情可以話好左少少 ...... 咁多多呢 ^^


26 則留言:

  1. 回覆
    1. 以前感覺如用青紅蘿蔔煲湯唔落肉一定會唔好飲 , 但原來一直係我自己感覺錯誤呢 ^^

      刪除
  2. 喊 完唔好再唔開心啦. 快啲飲碗湯潤下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 喊完又同袁生嘈完 , 將唔開心的事發洩晒出來 , 好好多了

      刪除
  3. 人有情緒嘛,正常嘅,去做吓其他嘢,分散注意力,等負面情緒走咗,就會冇咁難受

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我好同意妳的講法 , 但我係一個一定要解決問題的人 , 而袁生就喜愛選擇逃避唔去傾 , 所以我地好多時都會嘈交呢

      刪除
  4. 回覆
    1. 喊完又同袁生嘈完交 , 發洩晒出來 , 現在心情好好多了

      刪除
  5. 心情好番就好啦~~~ 煮吓美食人都開心啲~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情已經好番晒喇 , 唔開心的時候煮自己喜愛食的野都唔錯架

      刪除
  6. 做番自己日常喜歡做的事 , 心情都會變得好的

    回覆刪除
  7. 你都好叻呀,發洩完做返自己中意嘅嘢、食返餐好補返~~每個人都有情緒,兩口子會吵架亦正常,有機會講好過積埋D問題呀~~錫番袁太^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 至幣袁生喜愛逃避 , 我都一定要立刻解決問題的人 , 所以好多時就會火星撞地球 , 成日嘈交 ><

      刪除
  8. 唔好喊啦,同袁生心平氣和坐低傾下,無野係解決唔到嘅
    之後一齊飲你煲嘅愛心靚湯,咁就sweet返曬啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難同佢心平氣和架 , 我又唔會遷就佢 , 佢又唔會遷就我 , 所以每次嘈交大家一定抗到好行 , 唔會咁易妥協

      刪除
  9. 袁太,保重呀,
    飲完碗靚潤一潤,心情有冇好返啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情已經好番晒喇 , 多謝芙芙關心 ^^

      刪除
  10. 袁太,唔好咁,快d開心返!^^

    回覆刪除
  11. 嘩~加咗紅棗~啱哂女士喎!~~
    袁太~唔好唔開心啦~~放開D 呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近每次煲素湯都好喜愛加紅棗架 , 黃師奶可放心 , 袁太已經冇事喇 ^^

      刪除
  12. 袁太,發洩咗出嚟好比屈係個心。 cici give u a big hug

    回覆刪除
  13. 没有萝卜只下红萝卜和其它材料可以吗?

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......