2015年12月16日 星期三

梅菜栗子炆雞翼


 


自從做左袁生的御用廚師 , 大大話話都有十幾年

麻煩人平時唔喜愛晚晚食同一樣餸 (當然佢自己喜愛的就例外)

每當我想想晚餐材料諗至頭都大埋 , 毫無頭緒的時候

雞翼永遠係一個好幫手 ......



煎雞翼我愛 , 但炆雞翼我更加愛

以往喜愛用茶樹菇 , 冬菇或者薯仔炆

不過呢幾樣材料袁生就唔多會食 , 最簡單的解決方法

當然用袁生最喜愛炆雞翼的方法 ~梅菜~

其實用梅菜炆我都喜歡 , 因梅菜送飯好鬼好味

令我可以食多碗飯架

而且秋冬栗子開始靚靚 , 買了半磅加埋梅菜一齊炆



晨早起身炆好 , 開飯前再番熱 , 炒多碟菜就開飯

用煲上熱辣辣 , 食完好暖胃

一碟簡單以美味的梅菜栗子炆雞翼

唔知大家喜愛雞翼 , 栗子還是梅菜多D呢 ???



材料 : 梅菜 , 雞中翼 , 栗子 , 蔥 , 蒜頭 , 薑




梅菜放入大碗內沖洗至水份清晰 , 加水浸1小時








栗子放入水中 , 滾後用中火煮約5分鐘 , 盛起沖一沖水後去殼 , 薑切片 , 蒜頭拍扁 , 蔥切段








雞中翼洗淨抹乾水份 , 加入醃料拌勻醃1小時 , 梅菜浸好搾乾水份後切粒







梅菜放入鑊中(不落油)炒香後 , 加入麻油 , 糖拌勻炒至乾身盛起








燒紅鑊 , 爆香薑片 , 蒜頭及一半份量蔥段 , 加入雞翼贊少許酒炒至轉色








加入梅菜 , 栗子及調味料拌勻 , 再加入三碗水份量拌勻









用中火煮滾後轉慢火炆30分鐘 , 再熄火焗10分鐘 , 將雞翼轉入另一細煲內蓋上蓋焗至食前再番熱 , 灑上芫茜及蔥段即可










材料
梅菜2棵 , 雞中翼12隻 , 栗子半磅 , 蔥 , 蒜頭 , 薑

醃料
生抽 , 老抽 , 糖 , 生粉 , 麻油

調味料
生抽 , 老抽 , 糖 , 生粉 , 水



做法
1. 梅菜放入大碗內沖洗至水份清晰 , 加水浸1小時

2. 栗子放入水中 , 滾後用中火煮約5分鐘 , 盛起沖一沖水後去殼

3. 薑切片 , 蒜頭拍扁 , 蔥切段

4. 雞中翼洗淨抹乾水份 , 加入醃料拌勻醃1小時

5. 梅菜浸好搾乾水份後切粒

6. 梅菜放入鑊中(不落油)炒香後 , 加入麻油 , 糖拌勻炒至乾身盛起 

7. 燒紅鑊 , 爆香薑片 , 蒜頭及一半份量蔥段 , 加入雞翼贊少許酒炒至轉色 

8. 加入梅菜 , 栗子及調味料拌勻 , 再加入三碗水份量拌勻 

9. 用中火煮滾後轉慢火炆30分鐘 , 再熄火焗10分鐘

10. 將雞翼轉入另一細煲內蓋上蓋焗至食前再番熱 , 灑上芫茜及蔥段即可 




簡單好味又好送飯的梅菜栗子炆雞翼 ^^


24 則留言:

  1. 呢個梅菜雞翼拌飯一流呀

    回覆刪除
  2. 雞翼我由細到大都鐘意食,無論蒸煎炸煮炆都鐘意,用炆的方法令雞肉滑滑,配合梅菜栗子一定好味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次有梅菜雞翼做餸,我都可以食到兩碗飯架

      刪除
  3. 我鍾意雞翼同栗子多啲~~

    回覆刪除
  4. 雞翼真係8歲-80歲都岩食!!加埋梅菜耮埋汁, 起碼食兩碗飯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,有梅菜汁就可以食到兩碗飯

      刪除
  5. 用梅菜炆雞翼真係好正,梅菜汁用來撈麵拌飯都咁正

    回覆刪除
  6. 梅菜栗子雞翼,三款都啱我食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係三樣都鐘意,不過最鐘意都係梅菜汁

      刪除
  7. 雞翼我鍾意炸同燒,突然好想食炸雞翼添。。。

    回覆刪除
  8. 雞翼真係好正 ~ 點煮都得,早兩日小高都係整栗子炆雞翼,姐姐大讚好味!
    其實怕激索太多,近兩年都少食雞翼,不過因為要就姐姐,她不吃豬,反而呢排多左食雞翼.... 有時我都笑問姐姐會否嫌悶,但她說不會,她鐘意吃雞,而且煮法很多,味道不同,的確係!同一款材料換上不同配料或煮法,味道就已經很不一樣!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有時諗唔到餸的時候,一定會煮雞翼,雞翼煮法多元化,真係點煮都好味架

      刪除
  9. 無諗過用梅菜栗子炆雞翼呢,好特別~~下次參考下先~~

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......