2013年9月7日 星期六

窩心的一碗麵

今日又OT,又成八點幾先收工,日日OT真係人都顛,已經疲倦到唔想煮飯了,求求其其食個公仔麵算數,但番到屋企已經唔想郁,當時由於袁生話未肚餓,所以我就選擇眠一眠,諗住訓30分鐘先起身煮野食,點知 ...

袁生叫我起身的時候已是晚上差不多10:30,我立刻彈起身,大叫 ~死喇,咁夜喇,我而家去煮麵,好快有得食架喇~

袁生話 : 唔駛喇,唔駛煮喇

初時以為袁生自己落街食左野所以先唔駛我煮,但原來 ...

飯枱上有一碗麵,麵上有榨菜,八爪魚腸仔同心型太陽蛋,原來袁生入廚房煮俾我食,雖然只係簡簡單單的一碗麵,但我已經覺得好窩心,而且袁生將腸仔整成八爪魚型,太陽蛋整成心型,真係好有心思呢 ! 



另外袁生仲買左我至愛的紫米紅豆奶茶俾我,多謝老公


9 則留言:

  1. 好sweet 呀 , 真係好有心思呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁生有時都幾sweet架,但唔多會咁做!

      刪除
  2. 係超超超級窩心呀~!! 好體貼~~~
    30分鐘可以做咁多野既??? 袁生...識分身??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,我諗住訓30分鐘,不過訓到過晒龍!

      刪除
  3. 男人好間唔時先有此優惠呀!

    回覆刪除
  4. 好SWEET 呀...我老公頂盡落街買野比我食....

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......