2013年12月9日 星期一

邪惡。。。 豬油撈飯 <附食譜>

豬油呢種食材唔知大家對佢有咩睇法呢 ???

以前的簡簡單單有一碗豬油撈飯已經好開心,現在的我們又驚膽固醇超漂,心血管病等等 ... 不過偶然食一次半次都冇所謂既,記得好多年前係大榮華食過一次,當時的我覺得其實都唔係話好好味姐,點解咁多人都講到好似極品

昨日好偶然的機會下,突然 ...

本身去豬肉檔只係買半肥瘦豬肉回家,點知位豬肉哥哥俾左一大舊肥膏我,心諗我只係要下面瘦肉來煮餸,但掉左D肥膏又好似好浪費,所以心中團火又燃燒了,決定自己炸豬油,整豬油撈飯做晚餐

炸豬油的時候,見到係咁出油,真係好恐怕呢,但那邊箱又覺得好香喎,炸好的豬油可以放埋一邊待涼,豬油渣又可以留來炒菜,煮好熱辣辣的白飯放入乞兒兜內,淋上豬油,再加上醬油膏(因家裡冇頭抽)

。好好味道呢


見到都怕怕的一大堆肥豬肉


















材料 : 超肥。肥。肥豬肉,白飯,醬油膏或頭抽


做法 :
1. 肥豬肉切成方型Size,放入熱水煮1分鐘盛起瀝乾水份

2. 鑊中(不落油)先爆香肥豬肉(約1分鐘),再轉細火慢慢煮至迫出油份


3. 煮至肥豬肉變成微黃色及每粒肥豬肉Size收細一半即可撈起豬油待涼 

4. 白飯煮好後放入兜內,淋上豬油及醬油膏即可


 



今次的自家製豬油撈飯真係好美味呢,袁太都食左兩碗,豬油渣放係雪櫃留待明天炒菜


10 則留言:

  1. 我未食過呀...係唔係有甘香既味道???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係咁識形容,仲知好香喇,嘻。。。

      刪除
    2. 我一諗起D油香味....就流口水啦.///

      刪除
    3. 我要防水料好D先得...哈哈哈哈

      刪除
  2. 咩係醬油膏呀?
    我巧耐無來偷師啦,工作忙到飯都是旦煮 (>﹏<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 醬油膏係台灣醬油,唔好講偷師喇,係大家分享心得就真,接近年尾工作係會忙少少

      刪除
    2. 原來係甘,等我去揾下邊度有得賣先,我老公聽到呢個飯已好想食 :)
      yes madam, 係心得交流 :)

      刪除
    3. 我係九龍城皇上皇食品買架 , 呢間專賣台灣材料同食品 , 妳可以去睇睇

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......