2013年12月12日 星期四

韓式蘿蔔清湯 <附食譜>

我係一個好喜愛食韓國菜或韓國燒烤的人,但我家大老爺袁先生就完全唔喜愛,不過又唔可以完全話佢唔愛,只係我每次提議去食,佢都會檸晒頭,又話韓燒好熱氣,又話食咁多肉好肥膩,令到袁太每次都冇得食,所以唯有在家炮製韓式食物,吊下癮先

韓式食物之中,除左泡菜,年糕呢類辛辣食物袁太大愛之外,蘿蔔清湯我都好喜歡架,簡簡單單用牛肉,蘿蔔,大蔥就可以了,好方便呢



材料 : 白蘿蔔1條,牛肉,大蔥1條,蒜蓉

醃料 : 麻油,生抽,雞粉,胡椒粉,老抽,糖,生粉,水


做法 :
1. 牛肉洗淨切粒,加入醃料醃30分鐘

2. 蘿蔔去皮切片,大蔥洗淨斜切備用

3. 煲內加油燒熱,爆香蒜蓉後加入牛肉炒勻,炒至牛肉轉色加入水用大火煮滾

4. 滾後加入蘿蔔轉慢火煲1小時,最後加入大蔥煮30分鐘,加入少許鹽,胡椒粉調味即可
 

6 則留言:

  1. 我都唔係太愛韓式食物....因為太辣.....如果係完全唔辣, 我又會食架~~~
    奈何韓式食物大多數都係...辣

    回覆刪除
  2. 以前未戒牛肉前都好鈡意韓燒....尤其是牛肋條.....不過.......而家冇咯.....好懷念呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我年頭做完手術到而家都未完全可以食牛 , 不過我已經唔理會 , 照食可也

      刪除
  3. 我超愛呢類湯呀...等我又試下先~

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......