2013年12月5日 星期四

日式咖哩炆雞柳 <附食譜>

今晚本來想整咖哩吉列魚柳,但因為袁生有少許喉嚨痛,所以唯有將熱氣的吉列魚柳轉換成雞扒,而咖哩亦都轉換成日式咖哩,始終日式咖哩唔太辣,咖哩汁用來送飯簡直一流呢,袁太未煮已經流晒口水

日式咖哩磚我比較喜愛這個品牌,味道較濃郁,本身想買大辣,可惜缺貨中,暫時買中辣回家頂一頂先,雖然係中辣,但絕對一D都唔辣,另外煮日式咖哩最愛加蘋果,加左蘋果的咖哩會更香甜,更容易入口






















材料 : 雞扒1大塊,甘旬1條,薯仔1個,洋蔥1個,日本富士蘋果1個,日式咖哩磚半盒,水

醃料 : 生抽,糖,粟粉,酒


做法 : 
1. 雞扒解凍洗淨切大件加入醃料拌勻醃1小時


2. 甘旬,薯仔,洋蔥去皮洗淨切粒,蘋果壓成茸備用


3. 燒紅鑊,爆香洋蔥至微黃色,加入甘旬粒及薯仔粒炒香

4. 再加入雞件炒至轉色,加水蓋過所有材料,滾後蓋上蓋轉慢火煮25分鐘

5. 再加入咖哩磚蘋果茸拌勻,再用慢火煮15分鐘即可



一煮就成大碗咖哩(究竟要食幾多碗飯先可以清晒呢 ???)
 



題外話
前日係袁太爹地的生日,袁太係公司整左芒果蛋糕俾爹地
大家見個蛋糕咁完美,當然唔係袁太自己一個整出來
真係多得幾個好同事合力幫忙
見爹地食得咁開心,我都開心呢


祝爹地5x歲生日快樂



8 則留言:

  1. 日式咖喱都係偏甜.....因為都加左好多生果入去....
    呢個袁生覺唔覺辛辣呀??
    唔好意思...遲左少少..

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢覺得一D都唔辣 , 不過依然喜愛港式咖哩多一些

      刪除
    2. 日式既辣, 就好似等於我地既唔辣.......
      我都OK港式, 不過要加多D椰漿~

      刪除
    3. 我反而唔係咁喜歡太多椰漿喎

      刪除
  2. 個蛋糕好靚呀!點解可以晌公司整蛋糕嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 地地 , Mrs Leung , 大肥人 , 等我一次過滿足晒妳地三個問題喇 , 其實我係一間西式餅店工作 , 不過唔係做櫃面 , 亦都唔係做餅師 , 只係做一位老闆兼餅師的助手 , 幫佢處理所有事務 , 所以當日我就拜託幾位餅師合力一齊幫忙整個蛋糕 , 只得袁太一個唔係太掂呢 , 見老闆個日唔係度 , 咪借個廚房用下囉 !

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......