2014年1月9日 星期四

炸茄子 & 炸南瓜 <附食譜>


突然好口癢想食炸物

我知袁生喜愛炸茄子,一於買條茄子回家炸炸

另外雪櫃有南瓜,炸埋佢喇

去開街市又同賣菜姐姐吹水,姐姐知袁太會炸食物

亦由於姐姐同奶奶一樣係印尼華橋,就推介一包炸粉俾我

係東南亞材料店有得買

仲話用呢種粉炸出來好脆喎,唔係係咪真係咁好味呢  



【炸茄子 & 炸南瓜


係東南亞材料店買,$4.5/包



調味方面有椒鹽同七味粉




材料 : 印尼炸粉1包,雞蛋1隻,茄子1條,南瓜1/2條,水120ml

調味料 : 椒鹽或七味粉


做法 :
1. 南瓜去皮去籽,茄子洗淨切片


2. 雞蛋打成蛋液,將印尼炸粉倒入碗中,加入雞蛋液及水拌勻 




3. 燒紅鑊(落多少少油),將茄子片及南瓜片沾上薄粉漿,放入鑊中炸熟,盛起吸乾油份放上碟,灑上少少調味即可




熱辣辣炸起好好味呢




題外話 
今日番工前湊左BB去寵物店沖涼剪毛
因為毛太長,甲甲又長
袁太次次都會幫襯呢間寵物店,員工同服務都好好
沖完涼的BB真係靚仔左,醒目左呢
而且仲香噴噴添架


8 則留言:

  1. 佢炸出黎比天婦羅有咩差別架?? 邊個脆口D??
    BB隻腳仔好番未呀???
    過年前使唔使沖多次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咩分別,都係一樣咁脆口,個衰仔隻腳冇咩事喇,新年後先再沖

      刪除
  2. 我都有用印尼炸粉整kfc雞翼,真係好似架~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 原來好多人都喜愛炸南瓜呢

      刪除
    2. 可惜只有我鍾意...屋企兩個麻麻...係呢??你有冇炸過九肚魚???

      刪除
    3. 有呀,我之前有整椒鹽九肚魚,都有post食譜上來架

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......