2014年3月30日 星期日

煎釀三色椒


 

平時我會好少煮三色椒 , 點解 ???

因為我同袁生都唔係太喜愛這類 "椒椒" 呢

但自從上次整串燒的時候 , 突然覺得三色椒好好味

自始就逐漸愛上了 ......



大家可能會問愛上的程度 , 應該還是一級程度

但我可以話今次簡直瘋狂愛上 , 無時無刻都想食

所以又去了超市買大大隻鮮鮮艷艷的三色椒回家



三色椒對我來說除了當配菜位置外 , 最簡單同最受歡迎一定係煎釀做法呢

簡簡單單釀了魚肉 , 煎好再淋上甜豉油 , 已經好滿足

唯獨是袁生只愛青椒

所以黃椒 , 紅椒就要落我肚了





材料
三色椒<各一隻> , 鯪魚肉<半斤>



做法
1. 鯪魚肉加入鹽 , 麻油 , 胡椒粉拌勻醃10分鐘

2. 三色椒洗淨去籽切件 , 將醃好的鯪魚肉釀入三色椒中

3. 燒紅鑊 , 將三色椒夜入鑊中煎至兩面金黃色 , 盛起淋上甜豉油即可


   


2 則留言:

  1. 甜豉油都好緊要......~又可以"黠"泰式甜辣醬.......正呀~~

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......