2014年4月18日 星期五

吞拿魚烘底三文治配牛油蜜糖粟米




一連四日的複活節假期開始了 , 對於袁太來說複活節係小朋友的節日

不過有假放絕對係一件好事

唉 ... 今日天氣咁好 , 真係好想出外 BBQ呢 , 同大自然陽光玩遊戲

不過都知唔會有人陪我去呢

算喇 , 發夢留番今晚再發吧  



今早多得 BB 晨咁早八點叫我起床 , 最衰醒了又訓不到

就一支箭去街市買定今晚晚餐材料

順便去買麵包做早餐 , 今早醒來突然想食三文治 , 吞拿魚永遠係我首選

麵包選用麥包 , 好健康呢 , 不過我又放入焗爐烘底 , 哼 ...


 
烘底三文治食時脆卜卜 , 美味之極

再加上簡單的牛油蜜糖粟米拌碟 , 加多杯熱牛奶

~我唔客氣喇~




材料
油浸吞拿魚1罐 , 青瓜1/3條 , 沙律醬 , 麥方包2片 , 無鹽牛油 , 蜜糖 , 粟米粒 , 鹽



做法
1. 吞拿魚隔去水份備用 

2. 青瓜去皮切粒後 , 加入吞拿魚 , 沙律醬拌勻

3. 將兩片麥方包放入焗爐稍為烘至金黃色後取出 , 將做法<2>拌勻的材料放在一片麥方包上 , 再將另一片麥方包放上 , 斜切成件即可

4.  粟米粒洗淨 , 燒紅鑊 , 加入牛油煮至溶化 , 加入粟米粒拌勻 , 再加入少許蜜糖 , 鹽拌勻即可






8 則留言:

  1. 好健康既早餐呀~~~
    不過袁生愛唔愛吃???

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好喜愛自製早餐 , 不過平時只係冇時間呢

      刪除
  2. 健康美味㗎早餐呀!
    前兩日我都整咗吞拿魚三文治呢!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 食完至fresh早餐 , 人都精神d , 哈 ...

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......