2014年6月30日 星期一

[經典湯水] 青紅蘿蔔粟米雞腳湯




最近經常都煲素湯 , 好似好耐好耐冇煲過肉湯了

突然好想念肉湯的味道呢

今次肉湯的主角係由細飲到大的湯水之一 ~青紅蘿蔔~

唔知大家會喜愛紅蘿蔔還是青蘿蔔多D呢 ???



而袁氏夫婦都比較喜愛青蘿蔔多一些

仲記得細細個的時候好討厭食紅蘿蔔 , 要我食一舊 ~NO WAY~

不過年齡漸漸大了 , 發覺其實紅蘿蔔都唔係太難食姐



不過講開青紅蘿蔔湯 , 我一定要加埋雞腳一齊煲

總感覺味道會濃郁D , 另外再加上滋潤的無花果

一碗多湯渣又美味的老火湯有得飲喇 ^^




材料
青蘿蔔1條 , 紅蘿蔔1條 , 粟米1條 , 雞腳5隻 , 鮑魚骨 , 蜜棗 , 無花果各2粒 , 南北杏



做法
1. 青蘿蔔 , 紅蘿蔔去皮切件 , 粟米洗淨 , 鮑魚骨出水洗淨備用

2. 無花果洗淨浸水片刻後切開

3. 雞腳剪去甲後出水 , 盛起放入冰水30分鐘備用

4. 煲內放入適量水 , 放入蜜棗 , 南北杏 , 無花果 , 粟米 , 鮑魚骨用大火煲15分鐘

5. 再加入青蘿蔔 , 紅蘿蔔煲滾 , 加入雞腳轉慢火煲2小時 , 最後加少許鹽調味即可


   

   




用鮑魚骨煲湯都係第一次 , 係豬肉檔哥哥介紹的 , 煲出來又甜 , 肉又嫩滑 , 一流呢




13 則留言:

  1. 回覆
    1. 青紅蘿蔔湯我相信係好多人的至愛 ^^

      刪除
  2. 我都係愛青蘿蔔多少少.....我都愛加雞腳, 感覺濃D, 有少少油, 又可以補下collagen.,..hahahha

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來同我地一樣 , 都係喜愛青蘿蔔的人

      刪除
  3. 好味又有益, 而且易整~~

    回覆刪除
  4. 我想問下你呢個份量既材料, 煲出黎係for幾多人飲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時有四個人飲 , 一人都有三碗食飯碗左右的份量

      刪除
    2. 另外我想問下應該落幾多水去煲?

      刪除
  5. 雞腳可唔可以放20隻呀?

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......