2015年8月18日 星期二

栗子炆鴨腿肉




繼上次買鴨腿整鴨腿湯飯後 , 袁生又話想再食鴨腿

奈何呢幾日街市都不見鴨腿蹤影

直至昨日終於見到 , 快快手買了三隻回家 ......



想想究竟用梅菜炆還是用栗子炆好呢 ???

如果俾袁太選擇 , 我一定選擇梅菜

但我知麻煩友比較喜歡栗子 , 咁就轉用栗子吧



由於要幫袁生一起整玄關 , 便一早炆好預防夜晚冇飯開

簡單將鴨腿醃好放入鑊煎香 , 加調味料炆至軟身

再加入栗子炆多一陣就蓋上蓋焗住佢

食前再翻熱 , 就是這麼簡單 , 袁太仲將鴨腿去骨

以便袁生食得方便得多



當晚一點時間袁太回想這碟炆鴨 , 其實不需要選擇梅菜還是栗子

絕對可以同步進行

又用梅菜又用栗子 , 就變成梅菜栗子炆鴨腿肉

一定會仲惹味仲好送飯添 , 袁太真是蠢蠢呢 ^^



材料 : 鴨腿肉 , 栗子 , 薑片 , 乾蔥頭 , 蒜頭 , 蔥段




鴨腿洗淨抹乾水份 , 加入老抽及酒拌勻醃2小時 , 栗子放入大碗內加入熱水浸5分鐘後去殼備用










燒紅鑊 , 爆香薑片 , 蔥白 , 蒜頭及乾蔥頭有香味 , 加入鴨腿煎至兩面金黃 , 再加入水及調味料拌勻用中火煮滾後轉慢火炆1小時











 

鴨腿炆1小時後加入栗子拌勻 , 蓋上蓋繼續用慢火炆20分鐘後熄火焗30分鐘







將鴨腿取出去骨 , 腿肉放回鑊中加入蔥段拌勻炒片刻即可










材料
鴨腿肉3隻 , 栗子半磅 , 薑片 , 乾蔥頭 , 蒜頭 , 蔥段



做法
1. 鴨腿洗淨抹乾水份 , 加入老抽及酒拌勻醃2小時

2. 栗子放入大碗內加入熱水浸5分鐘後去殼備用

3. 燒紅鑊 , 爆香薑片 , 蔥白 , 蒜頭及乾蔥頭有香味

4. 加入鴨腿煎至兩面金黃

5. 再加入水及調味料拌勻用中火煮滾後轉慢火炆1小時

6. 鴨腿炆1小時後加入栗子拌勻

7. 蓋上蓋繼續用慢火炆20分鐘後熄火焗30分鐘  

8. 將鴨腿取出去骨 , 腿肉放回鑊中加入蔥段拌勻炒片刻即可 




袁太真係好後悔 ... 好後悔冇加入梅菜一齊炆呢 ^^


28 則留言:

  1. 妳個街市咁好嘅....有淨鴨腿賣......正

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時都唔多見架 , 係上個月先係某一間急凍店見到

      刪除
  2. 去左骨的肉食時真係好方便,最愛啖啖肉

    回覆刪除
  3. 我住個區的街市都只得整隻鴨賣,沒有鴨腿賣的,急凍店都沒有

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊都係得一間急凍店有得賣 , 仲有上個月先發現有 , 以前都冇見過架

      刪除
  4. 袁太真係200%好老婆,每做一件事都會以袁生為優先

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以平時我媽咪都成日話我太過寵袁生喇

      刪除
  5. 唔錯喎!不過我好少食鴨~

    回覆刪除
  6. 鴨腿係新鮮還是冰鮮架? 好好味啊! ^^

    回覆刪除
  7. 我今日都諗起想食鴨呀!

    回覆刪除
  8. 下次整一定要加梅菜, 慰勞一下你自己呀~~ 不過個人都係鍾意加栗子:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次我一定會將自己喜愛的材料作優先考慮 ^^

      刪除
  9. 我尼邊係成隻賣架,你地果邊真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊都係幾個月前先發現有得賣 , 以前冇見過架

      刪除
  10. 用雞髀會唔會唔好食啊?。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔會既,如果用雞脾的話,加入調味料煮滾後轉用慢火炆20分鐘就可以加入栗子炆呢,唔需要好似鴨腿炆咁耐

      刪除
  11. 袁太,請問調味料放咩?我系新手,所以請教你,希望不要見笑。我明天想煮,能儘快回復嗎?祝你身體健康!謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀 ... 原來袁太唔記得打調味料呢,煎香鴨腿或雞脾後,加入調味料 (生抽,老抽,糖)拌勻後,再加入水轉慢火炆就可以呢,希望會喜歡這個食譜呢

      刪除
    2. 袁太,你實在系太好人啦��!!I love you��������咁快回復我,我岩醃咗,我次次問你,其實都系整俾老公食,因為巨好鐘意啖啖肉,反而我就鐘意青菜,因為新手,所以次次都問到實一實,次次跟住你既餐譜煮嘢,又真系幾鬼正����超好味,見笑啦!����

      刪除
    3. 咁妳老公咪同袁生一樣,喜愛啖啖肉,所以我每次都起骨俾佢,等佢食得方便d,點呀,妳老公喜歡這個餸菜嗎 ???

      刪除
    4. 我煮咗三隻,只系起咗一隻俾姥爺食既,其餘兩日冇起,因為巨鐘意成隻,多謝你,巨食到翻尋味,睇到巨鐘意食,自己內心充滿喜悅!thx

      刪除
    5. 袁太啊,你對老公認真細心,賢妻到無話可說

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......