2016年3月4日 星期五

自家製茄汁豆拌雞蛋豆腐


 


唔知大家兒時喜唔喜愛食茄汁豆呢 ???

仲記得袁太當時還是小朋友的時候 , 媽咪多數會買"是蜜味"茄汁豆

回來加餸 , 簡簡單單蒸熱佢都可以送到幾碗飯 ......



自從十幾年突然喜愛入廚之後 , 就同罐頭好少接觸了
(除午餐肉同五香肉丁除外 ^^)

何況今朝訓醒唔知痴左邊條筋好想好想食茄汁豆

大家可能會想 , 超市一罐細SIZE都唔駛10大元 , 就算突然想食

只要落街買就可以 , 絕對非常方便



但大家估錯了 , 袁太會自製茄汁豆 , 皆因廚房有黃豆

用來做茄汁豆就啱晒 , 當去街市買餸的時候 

袁生就打來叫我記得買茄汁豆

我的回應只係 ~我冇諗過買茄汁豆 , 我今朝已經浸左黃豆 , 會自己整喎~

點知電話中的袁生傳來幾句話



~黐左線咩 , 超市有罐頭唔買 , 咁辛苦自己整 , 傻架~

超 ... 你咪理喇 , 而家係我整姐 , 又唔係叫你幫手整 , 咁多聲氣做咩呢



以前會用茄汁豆配雞翼或腩肉 , 雖然好味 , 但我今次又唔想食肉

想簡簡單單配豆腐 , 應該都會好好味

見雪櫃有無糖豆漿 , 又來整雞蛋豆腐

將雞蛋豆腐沾上麵粉煎香再淋上茄汁豆又可以開餐呢 ^^



材料 : 黃豆 , 蕃茄 , 洋蔥 , 雞蛋 , 無糖豆漿 , 茄汁 , 鹽 , 胡椒粉 , 保鮮紙




黃豆放入大碗內 , 加水浸過面3小時後倒去水份 , 蕃茄洗淨切粒 , 洋蔥去皮切粒






燒紅鑊 , 放入洋蔥爆至微軟後加入蕃茄爆香至出茄油 , 加入黃豆及水 (水蓋過黃豆面就可以) , 用中火煮滾後蓋上蓋轉慢火煮30分鐘














加入茄汁 , 鹽 , 胡椒粉拌勻蓋上蓋繼續用慢火煮1小時至黃豆腍身 , 熄火焗30分鐘就可以










雞蛋打入碗中拌勻成蛋液 , 加入無糖豆漿及鹽拌勻










器皿放上保鮮紙 , 將豆漿蛋液用篩網隔去多餘泡沫及雜質






放入鑊中蓋上蓋用大火蒸2分鐘後 , 將鑊蓋留縫隙 , 轉慢火再蒸25分鐘







取出待涼後切成粒 , 放入器皿內蓋上保鮮紙放入雪櫃靜待10分鐘 






豆腐從雪櫃取出後每粒沾上麵粉 , 放入鑊中用慢火慢慢煎至兩面金黃色後放上碟









最後將茄汁豆用慢火煮熱 , 盛起淋在豆腐上即可








材料
黃豆 , 蕃茄3個 , 洋蔥1個 , 雞蛋3隻 , 無糖豆漿250ml , 茄汁1湯匙 , 鹽 , 胡椒粉 , 保鮮紙



做法
1. 黃豆放入大碗內 , 加水浸過面3小時後倒去水份

2. 蕃茄洗淨切粒 , 洋蔥去皮切粒

3. 燒紅鑊 , 放入洋蔥爆至微軟後加入蕃茄爆香至出茄油

4. 加入黃豆及水 (水蓋過黃豆面就可以) , 用中火煮滾後蓋上蓋轉慢火煮30分鐘

5. 加入茄汁 , 鹽 , 胡椒粉拌勻蓋上蓋繼續用慢火煮1小時至黃豆腍身

6. 熄火焗30分鐘就可以

7. 雞蛋打入碗中拌勻成蛋液 , 加入無糖豆漿及鹽拌勻 

8. 器皿放上保鮮紙 , 將豆漿蛋液用篩網隔去多餘泡沫及雜質 

9. 放入鑊中蓋上蓋用大火蒸2分鐘後 , 將鑊蓋留縫隙 , 轉慢火再蒸25分鐘

10. 取出待涼後切成粒 , 放入器皿內蓋上保鮮紙放入雪櫃靜待10分鐘 

11. 豆腐從雪櫃取出後每粒沾上麵粉

12. 放入鑊中用慢火慢慢煎至兩面金黃色後放上碟 

13. 最後將茄汁豆用慢火煮熱 , 盛起淋在豆腐上即可 
 



自家製茄汁豆絕對唔難 , 而且味道好味過罐頭好多呢 ^^



24 則留言:

  1. 嘩我尖晒叫!!真係好癲呀!!!真係無唸過有人會整茄汁豆!!好勁!
    可能遲d你會種埋菜養埋豬, 自己包辦一條龍!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. ~哈~自己養豬都唔錯呢^^自家製永遠都健康d呀

      刪除
  2. 茄汁豆好味,好好心機,自己整點都健康啲!
    勁呀,咩都識整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然大家感覺我好似咩都識整,但好多野都係整左幾次先成功架

      刪除
  3. 連茄汁豆都自己整,袁太真係好心機兼廚藝爆晒燈,我都好鐘意食茄汁豆呀

    回覆刪除
  4. 自製一定會健康過買罐頭,袁太掂呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家罐頭我只係買肉丁同午餐肉架咋

      刪除
  5. 茄汁豆都係我兒時至愛,好懷念

    回覆刪除
  6. 原來茄汁豆都可以自家製,好佩服袁太的廚藝同心機

    回覆刪除
  7. 罐頭嘢始終有添加,自己整係食得放心啲

    回覆刪除
  8. 袁太妳真係好勁呀,茄汁豆都自已整到

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 其實我都係整左幾次先覺得好味架咋,先敢post上來同大家分享

      刪除
  10. 茄汁豆都自己整,佩服!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係整左幾次先覺得好味,先敢post上來同大家分享

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......