2016年7月21日 星期四

古法蒸鯇魚腩




大家有冇發覺平時袁太好少 ... 好少會上傳蒸魚的食譜呢 ??? 事關袁生唔太喜愛蒸魚

話骨多唔鐘意食 , 不過呢幾日佢又突然間話想食鯇魚腩 , 既然難得佢開到聲

而且鯇魚腩又係我最鐘意食的魚 , 當然快快手去街市買舊鯇魚回家做晚餐 ......



以前的我蒸鯇魚只愛簡單用薑蔥清蒸 , 不過突然間又想起古法蒸 

所謂 ~古法~ , 即係豬肉絲 , 冬菇絲 , 榨菜絲 / 大頭菜 , 薑絲 , 好簡單將豬肉切絲醃好

再加入其他配料拌勻放在魚面上蒸 , 蒸好再淋上熟油之類 , 一碟蒸魚有齊海鮮 

肉類及菇類 , 簡單煮個飯都夠 , 何況天氣熱到都冇咩胃口 , 一餸一飯就可以



雖然袁太好鐘意食鯇魚 , 但其實我唔係太識買鯇魚蒸 , 都唔知應該買尾部 , 中間還是

邊個部份好 , 之不過我好想食魚頭 , 所以就買左魚頭個邊 , 用呢個古法蒸

蒸出來味道鹹鹹鮮鮮 , 而且魚肉滑滑 , 好好拌飯呢 ^^



材料 : 鯇魚腩 , 梅頭豬肉 , 大頭菜片 , 冬菇 , 薑 , 蔥 , 老抽 , 酒 , 胡椒粉 , 糖




梅頭瘦肉洗淨切絲 , 放入大碗內加入醃料拌勻靜待30分鐘 , 醃豬肉絲期間將冬菇切片 , 薑去皮切絲 , 大頭菜沖一沖洗切絲 , 蔥切粒備用










豬肉絲醃好後 ,逐一加入冬菇 , 大頭菜絲及一半靼絲份量拌勻 , 鯇魚腩洗淨抹乾水份後切幾刀 , 加入少許胡椒粉醃勻魚的兩面放上一碟 , 再平均放上其餘配料














放入鑊中蓋上蓋隔水用中火蒸8分鐘後取出 , 將魚及配料 (汁料留起) 轉另一器皿或碟內








將其餘一半份量的薑絲放入鑊中 , 加入留起的汁料 , 少許老抽 , 油及糖拌勻用中火煮滾 , 盛起淋在魚上 , 最後灑上蔥粒即可












材料
鯇魚腩1件 , 梅頭豬肉$15 , 大頭菜3片 , 冬菇6朵 , 薑 , 蔥 , 老抽 , 酒 , 胡椒粉 , 糖

醃料
生抽 , 糖 , 酒 , 胡椒粉



做法
1. 梅頭瘦肉洗淨切絲 , 放入大碗內加入醃料拌勻靜待30分鐘

2. 醃豬肉絲期間將冬菇切片 , 薑去皮切絲 , 大頭菜沖一沖洗切絲 , 蔥切粒備用

3. 豬肉絲醃好後 ,逐一加入冬菇 , 大頭菜絲及一半靼絲份量拌勻

4. 鯇魚腩洗淨抹乾水份後切幾刀

5. 加入少許胡椒粉醃勻魚的兩面放上一碟 , 再平均放上其餘配料

6. 放入鑊中蓋上蓋隔水用中火蒸8分鐘後取出

7. 將魚及配料 (汁料留起) 轉另一器皿或碟內

8. 將其餘一半份量的薑絲放入鑊中 , 加入留起的汁料 , 少許老抽 , 油及糖拌勻用中火煮滾

9. 盛起淋在魚上 , 最後灑上蔥粒即可




有肉又有菇的一碟古法蒸魚 , 簡單再煮個白飯就可以開餐呢 ^^


23 則留言:

  1. 我以前都喜歡呢種蒸魚法,多啲嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,咁樣蒸法有魚,有肉,又有菇,都好飽飽架

      刪除
  2. 加入咁多材料一齊蒸魚,味道一定好正呢

    回覆刪除
  3. 我平時都好少蒸魚,老公又係驚多骨唔太愛吃

    回覆刪除
  4. 蒸魚都可以咁豐富,袁太掂呀

    回覆刪除
  5. 古法蒸我鍾意呀,不過就唔鍾意食淡水魚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得妳係唔鐘意食淡水魚同飲中式魚湯呢

      刪除
  6. 我哋都少食魚!所以我都冇乜魚食譜呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係黃師奶唔鐘意食定黃生唔喜愛食???

      刪除
  7. 我細個我阿婆係用呢種蒸法, 好耐無見過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好耐冇用過古法蒸,突然醒起咪煮下囉

      刪除
  8. 我發現好多男士都唔中意蒸魚呢~~一係嫌腥,一係嫌多骨XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋我尋日學你用圓肉准山煲綠豆沙,真係唔錯!多謝你教路^^

      刪除
    2. 係呀,我完全同意,唔好客氣喇,妳喜歡個綠豆沙我就開心呢

      刪除
  9. 我男朋友都係唔多鐘意食魚,好似細個的時候曾經啃過魚骨,所以怕怕了

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁生都係咁講過,今次近幾年都會慢慢接受食魚

      刪除
  10. 鯇魚我都鐘意食,鐘意用來蒸同炆

    回覆刪除
  11. 袁太要小心D呀, 呢種係淡水魚, 一定要蒸熟D呀!
    我通常買魚腩還魚尾, 肥D 仲好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚尾驚仲多骨,唔敢買,魚尾我多數都用來滾湯多

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......