2012年5月6日 星期日

南瓜煎軟餅

袁太發覺好耐都冇整過野食俾BB喇,其實都係由於工作太忙

又或者懶得去整,但有時都要抽下時間氹下BB開心,成日食狗糧都好悶架

所以見星期六夜晚比較得閒,就決定整個甜品俾BB食下

而呢個甜品就係<南瓜煎軟餅>

因為之前買左個南瓜放係雪櫃仲未食晒,一於就用南瓜做材料

因為南瓜對狗狗身體都好有益處,再加埋乳酪,雞蛋,麵粉就可以

不過一次唔好食咁多,剩低既放係雪櫃可以keep幾日

BB永遠都係最乖,對袁太整的食物好捧場,大家睇下BB食得幾滋味 !

 




南瓜煎軟餅

材料 : 南瓜<1/4個>,原味低脂乳酪<適量>(約2茶匙),雞蛋<1/2隻>,麵粉<適量>


做法:

1. 南瓜放入滾水中煮至軟身後,盛起去籽後將南瓜肉起出壓成茸

2. 將雞蛋,南瓜茸,乳酪拌勻,再加入麵粉搓成麵團

3. 將麵團用保鮮紙包好後放入雪櫃雪30分鐘

4. 30分鐘後從雪櫃取出麵團,分成四份,將每份搓圓後壓成餅形

5. 燒紅鑊,下少許油,將南瓜軟餅放入鑊中煎至兩面金黃色,盛起吸取油份放涼即可



1 則留言:

  1. 寧靜中的不寧靜2012年5月7日 上午8:28

    我....又要....
    材料好簡單, 仲好易整~~~~
    [版主回覆05/08/2012 17:40:28]梗係得喇,蕃薯對狗狗都有益架!
    [寧靜中的不寧靜回覆05/08/2012 08:11:14]用蕃薯得唔得架?
    [版主回覆05/07/2012 23:00:05]已經俾BB食晒喇!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......