2014年1月1日 星期三

元旦日之一家人BBQ (媽咪生日)


2014到了,首先袁太同大家說聲"Happy New Year" 

大家除夕有冇出街倒數呢 ???  

街上實在太多人了唔係太喜愛多人地方的我們當然留在家睇電視倒數迎新年 

何況每年12月31日我都會好忙,因為袁太媽咪係1月1日生日 

所以每年元旦日都係娘家的BBQ DAY 

同以往一樣都去將軍澳某私人屋苑會所燒烤 

而每年都由袁太負責飲品,媽咪負責醃肉 

家姐負責買其他燒烤食物同用品 

所以每年31號的夜晚我煲飲品都用左唔少時間呢



一行六人燒烤大會開始




















每年12月31日我都要預備BBQ的飲品呢
























今年有香橙薏米水同西洋菜蜜


媽咪醃的豬扒,雞全翼同雞中翼,美味 ^^


























家姐整的金菇牛肉卷三色椒菇菇串燒


仲有燒年糕
 






















最重要當然要有棉花糖同生命甜包 (甜包唔記得影)



















姐夫整的燒烏頭~Yummy~



袁生,家姐,姐夫至愛的半殼蠔



加少少海鹽已經相當美味了




仲有牛丸,黑椒丸,墨魚丸同獅子狗,另外有腸仔,粟米,金菇,蕃薯唔記得影






袁太仲帶左好多調味料過黎添




合照時間 (袁太爹地媽咪)


 
合照時間 (爹地媽咪 + 袁生),袁太攝影


 



題外話
袁太祝大家2014年身體健康,開開心心
"Happy New Year" 


10 則留言:

  1. 呢隻棉花糖係經典呀......第二D牌子都好似冇佢咁好~~~
    祝袁太媽媽生日快樂, 健健康康~
    再祝袁太一家新年快樂, 開開心心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代媽咪多謝妳先,我都祝妳身體健康,開開心心,新年快樂

      刪除
  2. 最愛BBQ... 又咁多野食... 睇都開心呀!!
    祝你媽咪生日快樂! 身體健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代媽咪多謝妳,BBQ真係好開心呢,不過一年得一次咋,平時各有各忙,好少會齊人

      刪除
  3. belated happy birthday to your Mother! 祝佢身體健康, 心想事成, 青春常駐(佢keep得好好呀好fit呀!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代媽咪多謝妳,佢聽到一定好開心呢

      刪除
  4. HAPPY NEW YEAR...你地年年都去BBQ???

    回覆刪除
  5. 生日快樂呀袁太媽媽...祝越來越靚,身體健康~

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......