2014年2月6日 星期四

遺忘了。。。<附新年南乳炆齋食譜>


昨晚清理電腦食譜照片的時候,發現

原來漏了Post炆齋食譜

所以要將時光倒流到大年初一呢 ><

呢個齋菜係袁太媽咪負責整

其實以前一向係婆婆整開,婆婆過世後媽咪接手 

我曾經問過媽咪,係咪跟婆婆做法去整,媽咪話係

咁即係一代轉一代,我真係要記低做法

再由我去轉下一代 (嘩 ... 好大責任呢) ^^ 



新年南乳炆齋


材料 : 長紹菜1條,冬菇,雲耳,豆腐卜,炸枝竹,粉絲,蠔豉適量,南乳1磚,酒,鹽少許,薑幾片

調味料 : 蠔油,糖,生抽,老抽,水


做法 :
1. 紹菜洗淨切件,炸枝竹,粉絲浸軟,冬菇,雲耳浸軟去蒂

2. 燒滾水,將雲耳,豆腐卜,炸枝竹,蠔豉分別出水備用

3. 燒紅鑊,爆香薑片及南乳,加少許酒拌勻

4. 再加入紹菜,蠔豉,冬菇,豆腐卜,雲耳兜勻,加入調味料煮至紹菜軟身後加入炸枝竹煮約5分鐘

5. 最後加入粉絲拌勻煮片刻即可 


7 則留言:

  1. 炆齋好食, 尤其是過年食得肉多, 真是多食幾口. 不過我覺得長紹菜食多兩日好似有點酸, 唔知有冇同感?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔覺得酸喎,不過新年真係食好多糕糕同煎炸物,食下齋真係唔錯呢

      刪除
  2. 初一果日,我一定會炆呢個齋菜呀!

    回覆刪除
  3. 基本上除左初一之外.....我其他時間都....哈...
    不過D枝竹真係超好味~~ 有一年我屋企仲加左D蘿蔔糕落去....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 加左蘿蔔糕@_@ , 咁味道會點成點 , 好想知呢

      刪除
    2. 個糕溶溶地.....個齋就變得漿漿地.....味道又唔係難食既~~~

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......