2016年6月1日 星期三

黑胡椒蘿蔔炆牛筋牛展




袁生係一個愛吃牛展牛腩的人 , 所有久唔久袁太就會係街市睇睇有冇靚靚牛腩或牛展

不過牛腩我就唔太鐘意食 , 牛展都還可以 

我呢邊街市的靚牛展唔係日日有 , 要買到靚的當然要靠彩數 , 剛巧某日見到有靚牛展

快快手買條回家 , 一條$29大洋 , 其實算平定貴呢 ......


  
買牛展回家放入冰箱冷藏 , 喜愛的時候就拎出黎用來滷 , 用來炆 , 切片炒或煲牛肉湯

之但係我同袁生最愛都係用來炆 , 而且一定要加白蘿蔔同牛筋 , 白蘿蔔就袁生指定要

而牛筋就我指定要既 , 最愛簡單用八角 , 月桂葉來個清湯製法 , 後來見廚房仲有包黑胡椒粒

加少少落去一齊炆 , 有啖啖的黑胡椒香味 , 而且牛筋 , 牛展又炆得好軟身

無論配白飯 , 或其他粉麵都得



起初一早炆好 , 接近黃昏的時候又落好米煮飯 , 點知個麻煩友又出動

話今次想用來配河粉喎 , 以往的我一定會鬧爆佢點解唔早d講 , 但現在都冇咁好氣

佢話要河粉就河粉 , 我仍然會盡量配合 , 等我立即飛去街市買半斤河粉回家

煮好的白飯就留待明天用來炒飯 , 唔好浪費 



大大煲的蘿蔔牛筋牛展 , 大家會喜愛食邊樣多D ??? 袁太有個問題想請教大家

白蘿蔔頭頂的葉其實有咩用途可以用 , 大家知道的話可以告知我呢 ^^



材料 : 白蘿蔔 , 牛展 (金錢展) , 牛筋 , 月桂葉 , 八角 , 薑 , 蔥 , 冰糖 , 黑胡椒粒 , 水 , 隔篩 , 葉仔 (裝飾可省略)




蔥洗淨分別切段及切粒 , 薑去皮切片 , 鑊中加入薑片 , 蔥段及酒煮滾 , 放入牛展及牛筋蓋上蓋用中火先出水5分鐘 , 將牛展先盛起沖一沖洗 , 牛筋繼續蓋上蓋用中火出水10分鐘後熄火焗20分鐘 , 取出牛筋切件












燒紅鑊 , 爆香薑片及黑胡椒粒 , 加入牛展(原條) , 牛筋 , 贊少許酒炒香 , 加入5碗份量水 , 再加入八角 , 月桂葉及冰糖拌勻用中火煮滾 , 蓋上蓋轉慢火炆1小時 , 炆期間將白蘿蔔去皮切件



















1小時後加入白蘿蔔拌勻蓋上蓋用繼續慢火炆30分鐘 , 將牛展盛起切厚件放回鑊中拌勻蓋10分鐘


























將材料放入煲 , 碗或碟內 , 灑上蔥粒即可








材料 
白蘿蔔1條 , 牛展 (金錢展)1條 , 牛筋1條 , 月桂葉6片 , 八角2粒 , 薑 , 蔥 , 冰糖 , 黑胡椒粒2湯匙 , 水 , 隔篩 , 葉仔 (裝飾可省略)



做法
1. 蔥洗淨分別切段及切粒 , 薑去皮切片

2. 鑊中加入薑片 , 蔥段及酒煮滾 , 放入牛展及牛筋蓋上蓋用中火先出水5分鐘

3. 將牛展先盛起沖一沖洗

4. 牛筋繼續蓋上蓋用中火出水10分鐘後熄火焗20分鐘 , 取出牛筋切件

5. 燒紅鑊 , 爆香薑片及黑胡椒粒

6. 加入牛展(原條) , 牛筋 , 贊少許酒炒香 , 加入5碗份量水

7. 再加入八角 , 月桂葉及冰糖拌勻用中火煮滾 , 蓋上蓋轉慢火炆1小時

8. 炆期間將白蘿蔔去皮切件

9. 1小時後加入白蘿蔔拌勻蓋上蓋用繼續慢火炆30分鐘 

10. 將牛展盛起切厚件放回鑊中拌勻蓋10分鐘

11. 將材料放入煲 , 碗或碟內 , 灑上蔥粒即可 




蘿蔔軟滑 , 牛展 , 牛筋好軟身 , 炆左一大煲都唔夠我地兩個人食呀 ~~~


20 則留言:

  1. 呢個好好味,不過大熱天時食會出晒汗呀

    回覆刪除
  2. 這碗仲正過出街食, 真材實料.

    回覆刪除
  3. 我同袁太一樣鐘意食牛筋

    回覆刪除
  4. 白蘿蔔頭頂的葉可以用來醃,當雪菜咁用,或者炆蘿蔔時加埋落去

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經將蘿蔔葉整左雪菜,不過未食呢

      刪除
  5. 好想食呀!我好少食牛,但牛筋我鍾意呀!

    回覆刪除
  6. 隔住電腦都覺得好香呀!

    回覆刪除
  7. 牛展牛筋我都鐘意食呀

    回覆刪除
  8. 我都鐘意食牛筋多一些,見到都流晒口水啦

    回覆刪除
  9. 睇見賣相已經好吸引

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......