2007年1月7日 星期日

去citysuper行街!

今朝上完大陸,番到香港差不多下午三點
 
就同男朋友(袁先生)去左Citysuper行街街
 
係Citysuper見到好多寵物用品&零食賣,就買左一支Dog Tea and Cheese Cookies俾BB
 
Dog Tea含有綠茶成份,可以防止衰老,適合任何年齡狗狗 !
 

2 則留言:

  1. 請問係邊citysuper. dog tea好正,想去買枝番黎.

    回覆刪除
  2. 係尖沙咀個間citysuper到買 , 入面有一度專係買寵物既野 , 佢有三款狗隻飲既飲品 , 第一款 , 就係我買個隻 第二款 , 就係俾高齡犬飲既 第三款 , 好似叫sport water , 佢前面有個牌寫住呢三款分別有咩成份 , 功效 , 適合什麼狗隻飲用 ! 你可以去看看喔 !

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......