2011年11月22日 星期二

海港城聖誕反斗奇兵

好快又到聖誕喇!
一到呢d時候周圍都會有聖誕燈飾,
袁生袁太就好鍾意周圍去影相,
今年第一站就係尖沙咀,
而尖沙咀的主題就係"反斗奇兵"
我地兩公婆好鍾意三眼仔架,
咁梗係要同三眼仔影多d相喇!
不過真係好多人,
仲撞正有畢業生影相添!
所以袁生袁太都好無奈影夠就走喇!
因為我地最唔鍾意多人的地方,
不過唔知今年聖誕燈飾,
除左尖沙咀呢度靚之外,
唔知仲有邊到值得去影呢?








































1 則留言:

  1. 你地鍾意三眼仔...咁你地去左迪迪尼未呀???聖誕我都係比較鍾意夜晚影多D...白天感覺麻麻...不過夜晚真係多人到行唔到...次次25號晚去...行一陣就走...因為根本影唔到相...而且我地三個都好怕多人...好趕咁影...有人死企喺度...我地就放棄啦...
    [版主回覆11/24/2011 22:45:16]冇去迪迪尼呀,袁生唔肯同我去>_<,其實我都覺得夜晚影會靚d,但我同你都一樣,我同袁生都係至憎多人的地方,所以影的話都會下午的時間去!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......