2012年4月23日 星期一

XO醬海鮮蒸豆腐



突然發現雪櫃有盒蒸煮豆腐

咁唔駛煩晚餐一於蒸豆腐喇

但袁生一向唔太鍾意食豆腐

因為佢一向只喜愛濃味餸菜

咁冇理由等盒豆腐過期架

但點整袁生先會啱食呢


唯一辦法就係向袁生鍾意食既野埋手


袁生最鍾意食梗係海鮮喇


所以又係大大粒帶子出動的時候


再加上鮮蝦仁同埋惹味的XO醬

袁生讚不絕口,大讚好好味!



Sample picture Sample picture


~XO醬海鮮蒸豆腐~

材料:蒸煮滑豆腐-1盒/日本帶子-8粒/鮮蝦仁-8隻/蔥(切粒)-適量/XO醬-2茶匙/蒜頭-適量/紹酒-少許

醃料:鹽,麻油,胡椒粉-少許

調味料:蠔油,糖,生粉,生抽,水-
適量


做法:
<1>
帶子,鮮蝦仁解凍後切粒http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon82.gif,加入醃料醃30分鐘,蒜蓉剁碎備用.

<2>
豆腐切開6件放上碟灑少許鹽,用大火隔水蒸5分鐘後倒去多餘水份備用.

<3>
燒紅鑊,爆香
http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon157.gif蒜蓉後加入帶子粒,蝦仁粒炒至半熟,贊少許紹酒,XO醬兜勻,待熟透後放在豆腐面上.

<4>
將調味料煮滾,淋在海鮮豆腐上,灑上少許蔥粒
即可http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emotion36.gif.


Sample picture Sample picture



3 則留言:

  1. good 喎~~簡單好味~~
    咁啱有冰格又有蝦仁又有帶子,過兩日整碟A貨試下先
    [版主回覆04/24/2012 13:50:13]咁好有晒材料,真係要試下整喇,記得加xo醬喎!

    回覆刪除
  2. 蒸豆腐味淡加XO醬應該夠味...
    [版主回覆04/24/2012 13:44:50]如果平時就咁肉餅蒸豆腐,袁生就一定唔喜歡,但用佢最愛的海鮮就唔同,都不知幾鐘意!

    回覆刪除
  3. 寧靜中的不寧靜2012年4月24日 上午8:12

    呀...........極度吸引....又蝦又帶子...咁袁生有冇食豆腐呀?
    [版主回覆04/25/2012 11:58:41]我呢個XO醬係有少少辣個喎!
    [寧靜中的不寧靜回覆04/25/2012 08:03:24]哦...只要有呢個, 我乜野都可以撈~~
    但係唔食加辣既xo醬~~~
    [版主回覆04/24/2012 13:39:26]有呀,因為有xo醬所以佢食左好多豆腐!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......