2012年6月1日 星期五

袁太病了,blog暫休幾日


袁太要係度同大家講聲唔好意思,因為我病了,患上感冒

喉嚨劇痛兼骨痛得好利害

今日仲頂唔順攞左半日假去睇醫生雖然冇發燒

但食完藥之後真係好冇精神,所以袁太決定等食完藥好番先再upload blog

希望大家唔好見怪

我諗大約兩,三日後就會自動出現,請見諒 !

3 則留言:

  1. 寧靜中的不寧靜2012年6月1日 清晨7:55

    一定要好好休息呀! 遲少少寫blog唔緊要, 最緊要係你健康!

    可以既話, 休息多少少, 等身體可以快復原~
    [寧靜中的不寧靜回覆06/03/2012 07:02:39]飲多d水, 食清d!! 訓覺唔好富被呀!

    有冇岩我食既先?
    [版主回覆06/02/2012 23:42:13]食左藥雖然仲未完全好番,但都覺得好左少少,我諗我聽日可以uplaod blog,因為實在有太多食譜積左係度仲未post,多謝關心!

    回覆刪除
  2. 好好休息...
    [版主回覆06/02/2012 23:41:43]食左藥好左好多喇,多謝關心!

    回覆刪除
  3. 好好休息呀~~~~
    [版主回覆06/02/2012 23:42:07]食左藥好d喇,多謝關心!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......