2012年9月4日 星期二

宵夜自助餐@尖沙咀金域假日酒店

自從前年去金域假日酒店食過宵夜buffet之後,我同袁生都愛上了,一來價錢唔貴,二來食物都算多,所以每次我地一想食buffet,都會選擇呢間酒店,多數都係食宵夜時段,大家唔好以為宵夜一定好易book位喎,如果選擇星期五,六,日食的話,一定要早幾日book先得,如果唔係一定full晒

今次宵夜時段buffet依然好多野食,最緊要梗係有袁太至愛的生蠔,袁生至愛的魚生,其實呢間酒店仲有一樣野係好吸引袁太架,就係甜品類,甜品款式都算多,仲要每款都好好味,次次去親袁太都食好多甜品落肚,袁生仲話,如果袁太再係咁食法,遲早會變肥婆

超 ... 我食極都唔肥既,你吹得我脹咩,哈 ...

果醬pancake簡直超好味
焗海鮮枇同燕窩椰汁布甸味道都好好

 袁太至愛生蠔~Yummy~


 袁生至愛魚生同壽司

鮮榨橙汁,任飲唔嬲,我都唔知飲左幾多杯

 


 仲有好多食物

 
反而呢個竹笙海皇羹就麻麻地




我至愛的甜品,睇下有幾多


仲有我至愛的窩夫


食到尾段,梗係要食番d生果消下滯

 
埋單前,仲要食番杯雪糕,嘩 ...好飽呀 !


4 則留言:

  1. 我都有時去這間!食物都好多欵,最正消夜有生蚝.價錢ok.9:30可入席
    [版主回覆09/05/2012 17:09:45]原來都有去過呢間食,每次去都係生蠔,宵夜時段有生蠔真係好抵架,最緊要有好多甜品"正"

    回覆刪除
  2. 寧靜中的不寧靜2012年9月5日 清晨7:04

    有好多野食喎.....D魚生都好新鮮呀~D燒牛肉就更加.....
    [版主回覆09/05/2012 17:10:11]魚生我就唔太好,最開心有生蠔同埋好多甜品!

    回覆刪除
  3. woo! 宵夜都有生蠔呀! 真係好少有!! 好想去試o下呀! 咁大約幾錢位呀?
    [版主回覆09/05/2012 17:11:42]係呀,呢間宵夜多數有生蠔食架,我個日星期五就$238/位,兩個人加埋服務費,都係五百幾蚊咋!

    回覆刪除
  4. 宵夜食生蠔~
    [版主回覆09/06/2012 16:02:49]係呀,好好味架!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......