2013年8月31日 星期六

新平台,新開始


突如其來知道Yahoo blog要close了

跌落谷底的心情之下仍然要找新地方搬家

袁太在facebook開左新page之餘

仲係blogspot開左新平台,雖然感覺總是怪怪的

畢竟在Yahoo blog已有6年多時間了

亦同好多Blog友分享過不少生活點滴,烹飪知識及問題

不過最擔心的是一向在Yahoo blog的blog友們

袁太驚驚會同大家失去聯絡 >_<

希望大家會跟住我來到這個新平台,繼續支持袁太喎

而我亦會再這個新平台同大家再分享日常生活點滴

當然唔少得最重要的烹飪心得 ^^

12 則留言:

  1. 袁太.......我係寧靜中的不寧靜呀...
    我想問你知唔知點ADD人????

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知,因未完全熟鐵這個平台,仲要漫漫研究!

      刪除
    2. http://vanizaslittlekindom.blogspot.com.au
      你可以睇下呢個, 仲可以追蹤人,追左之後,就可以add 了

      刪除
    3. 我岩岩又發掘到add人,多一個方法,就係bs入面,你搵下左上方(手機版)最左既(+咩)個咩等於你個名其中一部分, 就好似入左fb 一樣, 有find people既字, 按下, 再按放大鏡就可以search人,岩既仲?可以add埋,

      刪除
    4. 幾個方法,我都試哂,都唔知邊個最正確…

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係幾唔慣呀…好似add人, 訂網誌, 搞到我一頭煙…

      刪除
    2. 真係要花多D時間去適應呢個新環境

      刪除
  3. 大肥人報到,我發現呢,google +呢邊會有本身自己d 朋友,blog 如果open, 佢地咪睇到lor? 我唔太想wo...

    回覆刪除
  4. 袁太,芙芙搬家來啦!
    高興在這裡繼續看到你的分享呢!想到搬blog心都煩埋!
    芙芙仲搵緊點樣加分類,好煩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心見到妳呀,幾驚會同大家分開,呢個新平台真係要漫漫研究先可以上手!

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......