2014年7月30日 星期三

[冰粒???] 自家製雞湯 ...... 冰




上回講到袁太將雞骨留起 , 究竟用來做什麼呢 ???

~好~ 時間到 , 等我揭曉吧

是用來煲雞湯 , 估啱的朋友~哈~ , 沒有獎品的



以往每次整手撕雞 , 都會將雞骨掉了 , 現在想想覺得好浪費呢

最好的辦法當然用來做雞湯



剛巧上網見到雞湯冰的做法 , 其實只係煲好雞湯後將它冰起來

一粒粒好得意呢 , 放入冰箱仲可以保存2~3個月添

用來滾湯 , 做水餃湯底 , 火鍋湯底 , 冬瓜盅都得

不過只有半隻雞的雞骨好似唔太足夠 , 所以加埋雞胸殼一齊煲

仲有西芹 , 甘旬同紫洋蔥 , 煲佢三粒鐘 , 唔需要調味已經好夠味了








材料
雞骨 , 雞胸殼1隻 , 紫洋蔥1個 , 西芹 , 甘旬



做法
1. 雞骨 , 雞胸殼放入水中飛水 , 用水沖洗乾淨

2. 紫洋蔥切件 , 甘旬去皮切片 , 西芹撕去纖維後切條 , 紫洋蔥 , 西芹放入鑊中爆香盛起備用

3. 煲內放入適量水 , 凍水落雞骨及雞胸殼 , 用中火煲30分鐘

4. 再加入紫洋蔥 , 甘旬 , 西芹 , 轉用慢火煲3小時成濃雞湯

5. 待涼後將湯渣 , 油份隔去 , 濃雞湯逐少放入冰格內 , 放入冰箱冰一晚至硬身

6. 取出放入保鮮袋或盒內 , 放入冰箱可保存2~3個月期限


   

   

 




整左48粒雞湯冰 , 等我想想用來煮什麼好先




10 則留言:

  1. 真是充分利用跟發揮食材的特點呢! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有好多食材都可以好有用 , 掉左佢太浪費呢

      刪除
  2. 好特別的製法~~ 自家製的雞湯比用雞粉/濃湯寶更健康~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前多數用濃湯寶 , 但越食越覺得唔好味 , 太鹹呢 , 永遠都係自家製出品最健康

      刪除
  3. 唔浪費食材~ 夠環保~
    我要炆米.......我要......炆節瓜.....哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 掉左佢真係太浪費 , 我已經急不及待煮左炒米粉喇

      刪除
  4. 請問每次用幾多粒冰湯粒整野

    回覆刪除
  5. 請問每次用幾多粒冰湯粒整野

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......