今日又煲湯俾袁生飲喇
平時袁生
所以今日又去買節瓜煲湯,不過今次唔用
改用薏米同栗子
因為見到雪櫃有咩材料就亂搭一通,唔知味道會係點的呢
本來仲想加埋雞腳,
點知街市唯一一檔雞檔今日冇開喎
咁冇辦法喇!
都有晒其他材料,照煲喇
做法:
1.瑤柱浸水3小時,瘦肉飛水,撈起,備用.
2.栗子用熱水浸30分鐘,去皮,備用.
3.煲內放入適量的水,滾後放入蜜棗,眉豆,花生,生薏米,栗子,瘦肉用大火煲30分鐘.
4.再加入節瓜,瑤柱連水用大火煲15分鐘後,轉慢火煲1 1/2小時,下少許鹽調味,即可
.
2.栗子用熱水浸30分鐘,去皮,備用.
3.煲內放入適量的水,滾後放入蜜棗,眉豆,花生,生薏米,栗子,瘦肉用大火煲30分鐘.
4.再加入節瓜,瑤柱連水用大火煲15分鐘後,轉慢火煲1 1/2小時,下少許鹽調味,即可
沒有留言:
張貼留言