最近天氣咁熱
出一出街都成身汗
袁太諗住用雪梨煲d清熱潤肺的湯水俾袁生飲,
但出奇地行成個街市的生果檔都冇雪梨賣
有冇搞錯呀
但袁太已經去雜貨鋪買晒其他材料喎
咁就將雪梨改做冬瓜,就變左一煲去濕湯喇
因為加左圓肉的關係,
所以煲湯甜甜地,好味道!真係夠晒潤
做法:
1.冬瓜連皮切
2.蜜棗,圓肉,生薏米洗淨.
3.煲內放入適量的水,待滾後,放入蜜棗,圓肉,生薏米,瘦肉用大火煲30分鐘.
4.再加入冬瓜煲15分鐘後,再轉慢火煲1 1/2小時,下少許 鹽調味,即可
繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......
沒有留言:
張貼留言