天氣日日都咁熱
唔整冬瓜湯唔對得住自己呀!
雖然冬瓜唔係咩貴架野,
但只要配搭得好,亦可以變得
何況冬瓜有消暑解熱,排毒去腫,
咁點解唔煮黎飲喎!
不過袁生就
因為滾湯的,袁生點都係鍾意節瓜鹹蛋湯!
醃料 : 生抽 , 糖 , 麻油 , 水 - 適量
做法:
1.冬瓜去皮,洗淨切細粒2.冬菇浸軟切粒,豬肉碎加入醃料醃30分鐘.
3.清雞湯放入煲內煮滾後,加入冬菇粒及冬瓜粒,再加入適量的水煮滾.
4.再加入豬肉碎煮片刻,熄火後加入蛋花拌勻,下少許鹽調味,即可
繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......
就咁倒生豬肉碎落湯會唔會黐埋一舊?~
回覆刪除[版主回覆09/14/2011 12:16:46]落左豬肉碎之後,用筷子攪一攪佢,就唔會黐埋一舊架喇!