今日
但唔係炆,唔係滾湯,而係用黎煎,
煎到香香地,脆脆地,味道一流
但無理由就咁將鯪魚肉醃好就攞去煎架!
咁普通
不過通常煎鯪魚餅,離不開都會加埋冬菇一齊煎,
但袁太嫌唔夠
仲想煎香d,本來想加蔥粒架!
但因為
袁生
所以就轉左加臘腸粒落去,
加左臘腸粒之後,真係香好多
不過最估唔到的係袁生
以前煎鯪魚餅,袁生多數食幾舊
但今次食左超過一半,
好彩袁太買鯪魚肉的時候,比平時買多左
如果唔係今次分分鐘袁太
1.冬菇浸軟後切粒
3.燒紅鑊
金黃色,即可
繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......
又幾好煮意啵~
回覆刪除[版主回覆09/10/2011 00:16:08]係呀!加左臘腸粒真係香好多!
睇到好想食.^_^
回覆刪除[版主回覆09/10/2011 00:15:48]係呀!真係好好食架!