呢個菜
仲話偶然食下菜飯都唔錯喎!
以前叫袁生食多條菜都唔肯,
而家居然叫我整菜飯,真攪笑...
不過上次整到好乾身,唔好食
不過兩次的煮法都差唔多架,
點解上次會唔好食呢
而且做法簡單,
話咁易就煮左一碗香噴噴的菜飯!
最緊要係
熟雞油或熟菜油-4湯匙 / 生抽-2茶匙 / 麻油-2茶匙 / 鹽-1 1/2茶匙
2.置煮飯寶飯煲內,加水,開火.
3.自動熄火後,繼續焗5分鐘,加入麻油拌勻,即可
繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......
沒有留言:
張貼留言