2011年12月27日 星期二

咸湯丸



點解袁太會整咸湯丸
其實因為媽咪冬至之前打電話http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon42.gif俾袁太,
話睇報紙見到專欄講過,
冬至前食咸湯丸,
冬至個日食甜湯丸,
先鹹後甜喎,
但袁太都唔係好明點解http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emotion14.gif,
不過算喇!
橫掂媽咪話如果袁太食的話,
就包湯丸俾我拎番屋企,
冇所謂喇!
不過袁太叫媽咪唔好包咁大粒,
1毫子咁大size就ok架喇!
點知媽咪俾我的時候,
嘩...http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon102.gif唔駛咁大粒喎!
包到成個一蚊咁大,
不過媽咪包的湯丸點都好過袁太自己包,
而咸湯丸的湯,本應用紹菜既,
但袁太唔食得,
所以就改用生菜煮,
另外仲有蝦米,冬落,瑤柱,同埋個主角:湯丸
其實只不過係滾個湯再加湯丸一齊煮姐,
不過湯丸實在太大粒喇!
好鬼飽呀http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon233.gif!

媽咪包的超大粒湯丸




3 則留言:

  1. 我婆婆以前都會用紹菜煮咸湯丸...有冬菇...蝦米等等...好耐冇食過...真係好懷念...
    [版主回覆12/28/2011 18:32:26]其實我都想用紹菜煮,但可惜我而家唔食得,嗚...

    回覆刪除
  2. 請問湯丸係咪有肉餡果種呢?
    [版主回覆12/28/2011 18:34:19]冇架,媽咪包個d冇餡!

    回覆刪除
  3. 你好! 我哋台山人!在冬至或其它節日,都喜歡煮咸湯丸,最主要湯底好,真回味!! 看到袁太煮,心思思,好想吃呢! ha ha,,,
    [版主回覆12/30/2011 22:29:02]其實以前我婆婆都會煮俾的食,但自從婆婆過身後都冇食過喇!今年自己都係第一次煮,但一定冇婆婆整得咁好食,你都整黎食喇!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......