2013年9月25日 星期三

DIY狗狗乾洗粉

家中老狗BB最近經常皮膚癢癢,抓到有少許地方損了,真係心痛死我囉,而且某些地方變得好敏感,如果同佢沖涼又驚損既地方會痛痛,何況狗狗都唔可以日日沖涼,所以袁太就為左BB整左DIY乾洗粉,乾洗粉內仲加左薰衣草及茶樹油,這個配方有抗菌防敏作用,而且微量的香薰油是不會傷害狗狗,真係全天然DIY架 !



DIY狗狗乾洗粉
材料 : 粟粉<100g>,蘇打粉<1茶匙>,香薰油(薰衣草,茶樹)<10滴>



用法 :
-將乾洗粉灑在狗狗身上,按約1分鐘,然後先用直梳,後用針梳梳順狗毛便可




用乾洗粉梳順狗毛後的BB白左又乾淨左 !

7 則留言:

  1. 我喺facebook見到D狗友話用蘋果醋幫狗狗抹身可醫皮膚痕癢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽聞, 要認真研究吓先

      刪除
    2. 蘋果醋之前都試過,但BB個衰仔唔喜愛蘋果醋的味道,一見到就通屋走,攪唔掂呢!

      刪除
  2. Hello, 請問香薰油系梳毛前定後用? 我有用開希蘋果醋用我八哥去完街後抹手腳, 好ok. 喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 香薰油係混合埋粉內一同拌勻用 , 我都試過用蘋果醋 , 但狗狗不喜歡呢

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......