2015年8月14日 星期五

[素湯] 粉葛赤小豆紅棗湯




袁太好少會失蹤一星期唔Update食譜

唔好話Update , 就連飯都唔多煮

因最近同袁生愛上了美化家居工程 , 實行改造家居大行動 ......



其實間屋都住了十幾年 , 都冇咩點裝修過

眼見牆身超多裂痕 , 又白雪雪咁 , 同袁生都想轉用牆紙

亦決定自己動手做 , 先由簡單的走廊開始

去了旺角買完靚靚牆紙 , 工具後迅速回家動工

袁生負責批灰 , 油打底油 , 黏牆紙 , 刮平




~哈~ 袁太只負責cut 牆紙 size同塗膠水

最估唔到空間唔大的走廊都由朝整到晚

所以找裝修師來處理人工一定貴貴呢 , 呢幾日出外買材料 , 回家又整整整

咪冇時間煮飯囉



不過就算唔開鑊 , 都煲下啖湯飲

最近出左好多汗 , 煲粉葛湯就適合不過

簡簡單單加入甘旬 , 粟米 , 紅棗同赤小豆一齊煲

又來素湯系列

味道濃郁又甜甜地 , 飲多幾碗當去骨火都得



經過兩日時間 , 走廊終於翻新完成

下一站 ~玄關 , 門口~改造工程系列  ~加油~ 





材料 : 粉葛 , 粟米 , 甘旬 , 紅棗 , 赤小豆




粉葛洗淨切大件 , 赤小豆浸水10分鐘 , 紅棗去核 , 甘旬去皮切件 , 粟米洗淨切段




   
煲內放入粟米 , 甘旬 , 紅棗及赤小豆 , 再加入適量水用中火煲30分鐘至滾







加入粉葛煲30分鐘後蓋上蓋轉慢火煲2小時 , 最後加少許鹽調味即可









材料
粉葛1斤 , 粟米1條 , 甘旬1條 , 紅棗8粒 , 赤小豆



做法
1. 粉葛洗淨切大件 , 赤小豆浸水10分鐘 , 紅棗去核

2. 甘旬去皮切件 , 粟米洗淨切段 

3. 煲內放入粟米 , 甘旬 , 紅棗及赤小豆

4. 再加入適量水用中火煲30分鐘至滾

5. 加入粉葛煲30分鐘後蓋上蓋轉慢火煲2小時

6. 最後加少許鹽調味即可




素湯現在成了我同袁生最愛的湯水系列呢 ^^


26 則留言:

  1. 裝修家居真係好大工程, 不過做完見到咁靚, 都好開心架, 加油! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. DIY後真係靚好多 , 但過程真係好辛苦

      刪除
  2. 自己整真好心機,整得唔錯呢~~
    素湯都可以好清甜,我而家有時都會煲^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近都比較喜愛煲素湯 , 清清潤潤好味道

      刪除
  3. 嘩....自己攪成头煙囉...重有閒心煲湯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁生攪到成頭煙姐 , 我好得閒架 , 不過見佢咁辛苦咪煲啖湯俾佢飲囉

      刪除
  4. 自己黏牆紙咁勁,袁生真係好有心機,就算袁生整得幾辛苦,都有袁太的愛心湯水搭夠

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今次真係好有心機 , 見佢咁辛苦咪煲啖湯俾佢飲囉

      刪除
  5. 粉葛湯我好鐘意飲,袁生真係好有心機,如果換轉我老公一定唔理我

    回覆刪除
    回覆
    1. 用粉葛煲湯可以配搭不同材料一齊煲 , 而且仲好好味添

      刪除
  6. 自己動手做真係要好花心機才可以,袁生真掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今次真係好有心機 , 仲有時整到飯都唔食添

      刪除
  7. 我地都係自己裝修,不過係成間屋。。。確係辛苦

    回覆刪除
  8. 自己裝修..袁生真係好叻呀!

    回覆刪除
  9. 哈!我相反,黏左好多年牆,下次想油油

    回覆刪除
  10. 自己DIY裝修唔錯呀, 鍾意點設計都得, 又可以省一筆錢~~ 跟住飲埋你的愛心湯, 袁生一定好滿足~

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己DIY可以慢慢整 , 整到啱自己心水為止

      刪除
  11. DIY 裝修, 比我一定搞唔掂, 我咁"姐手姐腳"~
    袁太個煲係咪電子湯煲GE 煲呀?我都有個呀~

    回覆刪除
  12. 自己DIY, 勁! 就算比師傅整, 都要搬嚟搬去, 好煩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整可以慢慢整 , 整到啱自己心水為止

      刪除
  13. 袁生咁勁自己黏牆紙,自己動手做一定符合想要的要求同效果

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整可以慢慢整 , 整到啱自己心水為止

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......