2018年9月19日 星期三

<美的破壁機BL1188食譜> 黑芝麻杏仁茶




上次用美的破壁機整完袁太至愛的腰果露之後 , 家中個件麻煩友又係度嘈嘈閉 , 話今次論到整佢的至愛杏仁茶喎 , 頂~~~你唔係唔知我一向好討厭杏仁味嗎 ??? 咩杏仁茶 , 杏仁霜 , 杏仁餅我統統唔食 , 不過當然 , 袁太係犯賤的 , 大家都估到 , 就算我唔食 , 只要袁生開到口 , 我一定唔會say no ......



如果大家問袁太點解唔鐘意杏仁味 ??? 咁多位真的唔好意思 , sorry , 皆因我自己都唔知點解 , 總知由細到大我都好怕杏仁的味道 , 聞到已經想反胃 , 但如果杏仁入面加左其他野我就ok喎 , 譬如好似今次的杏仁茶 , 我知袁生一定要食原味既 , 但為左令到自己都有得食 , 就另外將黑芝麻用美的破壁機打成粉 , 再加入杏仁茶入面 , 咁杏仁茶就會有香濃的黑芝麻味 , 呢個我就食到喇 , 因袁太非常喜愛黑芝麻的



整左一煲當然食唔晒 , 就放入樽 , 一樽原味 , 一樽芝麻味入雪櫃雪凍 , 翌日凍食都唔錯 , 不過我還是喜愛熱食 , 呢個美的破壁機又係一個好幫手 , 下次又嘗試整咩食物好呢 ^^



材料 : 南杏 , 北杏 , 白米 , 黑芝麻 , 冰糖 , 水 , 隔篩 , 美的破壁機(BL1188)




南杏 , 北杏放入大碗內加水浸過面 , 白米用水沖洗乾淨瀝乾水份 , 加1/2杯水份量浸過面 , 連同南北杏靜待一晚 , 翌日將南北杏用水沖一沖洗及瀝乾














黑芝麻放入美的破壁機內 , 按點動數下將黑芝麻打碎成芝麻粉 , 先盛起 , 南北杏 , 白米連浸米水放入美的破壁機內 , 加入1000ml水 , 蓋上蓋 , 調較至豆漿功能 , 再按中間的開關製 , 會有時間顯示需時35分鐘 















破壁機最後10分鐘會開始加速 , 完成後會發出啤啤聲 , 將按製調去關 , 杏仁茶就完成 , 將杏仁茶用隔篩隔去粉粒入煲內 , 加入冰糖用慢火慢慢煮至冰糖溶 , 盛起杏仁茶入碗內 , 放上適量黑芝麻粉即可















材料
南杏200g , 北杏20g , 白米2湯匙 , 黑芝麻 , 冰糖 , 水1000ml , 隔篩 , 美的破壁機(BL1188)   



做法
1. 南杏 , 北杏放入大碗內加水浸過面 

2. 白米用水沖洗乾淨瀝乾水份 , 加1/2杯水份量浸過面 , 連同南北杏靜待一晚 

3. 翌日將南北杏用水沖一沖洗及瀝乾

4. 黑芝麻放入美的破壁機內 , 按點動數下將黑芝麻打碎成芝麻粉 , 先盛起 

5. 南北杏 , 白米連浸米水放入美的破壁機內 , 加入1000ml水 

6. 蓋上蓋 , 調較至豆漿功能 , 再按中間的開關製 , 會有時間顯示需時35分鐘 

7. 破壁機最後10分鐘會開始加速 

8. 完成後會發出啤啤聲 , 將按製調去關 , 杏仁茶就完成

9. 將杏仁茶用隔篩隔去粉粒入煲內 

10. 加入冰糖用慢火慢慢煮至冰糖溶 , 盛起杏仁茶入碗內 , 放上適量黑芝麻粉即可

  


用美的破壁機整杏仁茶非常方便又快捷 , 我知杏仁茶相當有益 , 加埋黑芝麻就更加香呢^^







20 則留言:

  1. 我好鐘意杏仁茶架,好想買呢個破壁呀

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 方便呀,我已經用呢部機整左好多野呢

      刪除
  3. 我都中意整杏仁茶,但真係幾花時間,好耐無整啦……

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係浸的時間長姐,製作唔花時間架

      刪除
  4. 我鐘意黑芝麻個款

    回覆刪除
  5. GIVE ME 55555555...肥人都唔愛杏仁任何東西!
    不過年紀大左...而家接受到陣味..hahaa

    回覆刪除
  6. 我同袁太唔同,我超喜歡杏仁茶架

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我超唔喜歡呀,不過加左黑芝麻又ok喎

      刪除
  8. 我鐘意黑芝麻味

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......