2011年5月29日 星期日

白汁青豆雞皇貝殼粉


最近天氣咁熱http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon75.gif,夜晚餐飯都唔知煮咩好http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emotion14.gif
袁太又唔想煮飯,但又唔想落街食http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon127.gif,
咁究竟點好呢?
當袁生話袁太麻的情況下,就提議http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon58.gif不如煮通心粉喇!
袁太覺得呢個提議幾好喎http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon149.gif!
因為之前係超市入左罐頭湯的貨,
咁就簡簡單單用罐頭湯http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon105.gif煮通心粉喇!
不過袁太指定要貝殼粉http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon134.gif,再去街市買塊雞扒,
咁就攪掂一餐喇http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon104.gif!

Sample picture Sample picture

~白汁青豆雞皇貝殼粉~食譜

材料 : 馬鈴薯磨菇湯-1罐 / 貝殼粉-半斤 / 雞扒-1塊 / 青豆-適量
                      醃料 : 生粉 , 糖 , 生抽 , 麻油 , 水 - 少許                                         
 
 
1.雞扒切件後加入醃料醃約30分鐘.
 
2.燒滾水,下少許雞粉,加入貝殼粉,青豆煮熟後,撈起隔水備用.
3.燒紅鑊,將雞件落鑊炒至半熟,撈起.
4.鑊中加入馬鈴薯磨菇湯及水,待滾後加入雞皇,青豆,貝殼粉兜勻,待貝殼粉吸收了湯汁後即可.
  





2 則留言:

  1. 好喎,不過而家太太又話要自己煮喎,咁留番第時先整!
    [版主回覆05/29/2011 16:05:00]偶然煮下通心粉都幾好架!不過都係我想偷懶的關係姐...

    回覆刪除
  2. 我就係鐘意佢可以懶,但係又可以整得咁“靚仔”。不過我三個仔都係鐘意食飯。唉~~
    [版主回覆05/30/2011 16:21:00]咁男仔梗係鐘意食飯架喇!唔食飯邊有體力喎!hehe...

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......