2013年5月20日 星期一

蝦仁煎蛋餅 <附食譜>

是日推介~袁生袁太至愛~煎蛋餅

平時由於放工比較夜
,又唔喜愛出街食飯的我就算明知煮得夜先有飯開,但都要硬住俾袁生鬧的危機因為平時我放工番到屋企都八點幾如果再煮飯的話,真係唔知幾點先有飯食但就算放夜晚12點,都阻唔到我點都要煮飯的熱誠


好喇,講番正題先由於蛋餅做法比較簡單,所以我好多時都會整黎做晚餐只要將蛋餅的材料偶然轉一轉就已經可以做出唔同的味道了仲可以用自己喜愛的材料,大家話係咪幾好呢而今次就選用袁生袁太都愛的煙肉,茄子同蝦仁味道真係無得頂~正~



蝦仁煎蛋餅 
材料 : 雞蛋<3隻>,茄子<半條>,煙肉<4片>,蝦仁<10隻>,蔥粒<適量>


做法 :
1. 煙肉切片
,茄子切粒備用

2. 蝦仁去腸後用生粉過水3次洗淨
,用廚房紙抹乾水份,加入少許鹽,胡椒粉拌勻

3. 燒紅鑊
,爆香煙肉至金黃色,加入蝦仁拌勻炒至轉色盛起

4. 原鑊加入茄子粒炒至軟身
,將煙肉蝦仁回鑊一同兜勻,盛起備用

5. 雞蛋打勻後放入鑊中
,待蛋液開始凝固時,加入煙肉,茄子及蝦仁

6. 用慢火慢慢煎
,煎至蛋液成蛋餅形狀,盛起放上碟,灑上適量蔥粒即可




3 則留言:

  1. 寧靜中的不寧靜2013年5月21日 清晨6:53

    好有PIZZA FEEL~
    D蝦一定好鮮...一定好脆口~~~~
    [版主回覆05/22/2013 22:45:37]隱陣D,安心D!
    [寧靜中的不寧靜回覆05/22/2013 06:42:25]睇清楚穩陣d..........
    [版主回覆05/21/2013 23:41:58]呢種蝦多數買急凍的時候已經去腸,但都要逐隻check下,因有D仲有腸係入面架!
    [梁少奶 ^v^回覆05/21/2013 22:48:18]我都買左越南鳳尾蝦wo!!
    不過死啦...我以為呢d蝦唔洗liu腸tim...!!!
    [版主回覆05/21/2013 16:40:06]D蝦我係吉吉島買架,好似叫越南鳳尾蝦,呢隻蝦用黎炒真係好爽口!

    回覆刪除
  2. 真係好多料,好有pizza feel呢,哈哈﹗一定好好味﹗
    [版主回覆05/22/2013 22:44:45]真係好好味,下次可以再encore

    回覆刪除
  3. 賣相已經覺得好食了.
    [版主回覆05/22/2013 22:45:08]真係好食架!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......