2013年9月1日 星期日

日式便當 <蔬菜竹輪卷 / 蒜蓉炒雜菜 / 日式醬油雞扒食譜>

研究左成大半晚,終於開始慢慢摸索到Blogspot這個新平台的做法,希望唔需要好長時間就可以上手喇,不過最擔心的莫過於而家仲係,Yahoo Blog的六百多個post,唔知搬家的時候會唔會造成大混亂呢 ???

好喇 ! 袁太係新平台第一個食譜就大玩便當誘惑,係時熱時落雨的天氣下,真係冇咩心情諗食咩,何況我知大家最近都為左搬家的事而冇晒心情兼冇晒胃口,所以晚餐都選擇求求其其吧了,不過求其得來又要美觀些少,咁就整左個便當做晚餐,我同袁生一人一個便當,都幾得意架 !


日式便當有 : 蔬菜竹輪卷 / 蒜蓉炒雜菜 / 日式醬油雞扒 / 白飯



蔬菜竹輪卷
材料 : 蘆筍<5條>,青瓜,甘旬<半條>,竹輪<5條>


做法 :
1. 蘆筍切半,甘旬,青瓜去皮切條,洗淨後用水灼至微軟盛起

2. 竹輪洗淨後將蔬菜分別釀入竹輪內,放入鑊中煎至兩面金黃色


3. 盛起待涼斜切即可



蒜蓉炒雜菜
材料 : 豆角<適量>,甘旬<半條>,椰菜花<半個>,蒜蓉<少許>


做法 :
1. 豆角切條,用少許雞粉,水灼約10分鐘盛起

2. 甘旬去皮切厚片,椰菜花切好洗淨備用

3. 燒紅鑊,爆香蒜蓉,加入全部雜菜,炒至熟透後再加少許鹽調味即可



日式醬油雞扒
材料 : 雞扒<1塊>
醃料 : 日式醬油<2湯匙>,味淋<3湯匙>,水<5湯匙>,糖,薑汁<少許>


做法 :
1. 雞扒洗淨抹乾水份,加入醃料醃1小時

2. 燒紅鑊,先將雞皮位置煎成金黃色,再將雞扒放入焗爐用160C焗5分鐘

3. 取出雞扒,用醃雞扒汁淋在雞扒上,再放回焗爐焗約8分鐘至雞扒完全熟透,待涼厚切即可





9 則留言:

  1. 你既便當巳經深深地誘惑我個胃…
    搬屋既事七七八八未?
    可唔可以係竹輪入面加芝士?哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳咁夜仲唔訓既???未呀,仲要慢慢摸索,妳呢???又加芝士,唔好掛,我驚唔好食喎,哈...哈...

      刪除
    2. 我係起身追劇至真…
      我都摸得七七八八啦…
      我係芝士怪嘛, 乜都可以加芝士呢

      刪除
  2. hello袁太.....我係謙盈媽咪!
    我又可以係呢度睇你整ge靚餸,真開心!
    你咁快就上手....好叻呀!
    俾呢個blog搞到我頭暈眼花,
    我想問你呢個blog係咪無的將d字變大ga?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我仲未上手架,仲要慢慢摸索,始終之前用慣左yahoo blog模式,我都同妳一樣攪到頭都大埋,妳係講文章入面d字???

      刪除
    2. 係呀,我文章入面d字唔識的變大的.

      刪除
  3. Hi
    我也搬了過來
    未Set up 好
    我的link 是
    http://elotaitai.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來好多都搬左過來,我都仲未好清楚點用,大家保持聯絡喇!

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......