2013年9月1日 星期日

好唔開心 ...

今日係9月1日,除左學生哥準備開學,亦都係袁生袁太拍拖14週年的日子

雖然結左婚,但婚後每年都依舊會慶祝,不過今年就 ...

我知袁生最近因為工作上的問題導致心情唔好多,所以我都諗住後補慶祝日子

係屋企簡簡單單煮餐家常便飯,煲個老火湯俾袁生下火

我已經成個幾星期冇煲湯俾佢飲喇,點知下午時份我同袁生講落街買餸

佢就好大聲說"又煮,落街食喇",咁唔煮都煲啖湯俾你飲喇

"又煲,我唔飲呀",頂 ... 究竟我做錯D咩 ???

我知你心情唔好,但都唔駛搵我出氣掛,我當時真係好傷心

仲不經不覺喊左出來,我就一支箭咁出左門口,因為我覺得我需要冷靜

冷靜完番屋企,袁生依然係咁,跟住大家嘈左場大交

後來發覺原來袁生根本唔記得今日係咩日子,但當佢知道後都冇咩表示

袁太其實唔太想係呢個平台分享太私人的事,但無奈我真係要搵地方發洩

希望大家唔好見怪

到現在我同袁生都未同大家講過一句說話,估唔到今年的週年紀念會過得咁特別

下個月就係袁生袁太結婚三週年,唔知會唔會有四,五,六,七,八年的出現 ???


要大家係度睇袁太發牢騷,真係唔好意思 !


20 則留言:

  1. 袁太,不需感到不好意思呢,
    其實你願意將你的內心世界說出來,芙芙都會很樂意傾聽的,
    袁太加油呢!芙芙支持你呀!

    回覆刪除
  2. 一切都會過去的別傷心將心思多放自己身上咪ok

    回覆刪除
  3. 係呀,唔使唔好意思,只要你講, 我地好樂意聽!
    袁生好快正常番架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今日正常到咩咁,好似冇事發生過咁!

      刪除
  4. 不打緊的...有咩不快可在這裡吐一下!支持

    回覆刪除
  5. Hello hello...我都搬左黎呢度呀...
    唔洗唔好意思喎,有咩唔開心就打曬出黎啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家心情好番好多了,但我加入不到妳的圈子喎!

      刪除
  6. 無事既無事既...夫妻床頭打交床尾和,我都成日發我老公脾氣...hahaha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來大部份太太們都係咁既,哈...哈...

      刪除
  7. 唔好太唔開心, 男人就係咁ga la, 我嬲到cc下喊到瞓唔到, 佢都大覺瞓, 之後宦係冇事一樣~ 可能妳老公真係有d野好唔開心呢, 唔好問佢地關於食既野, 自己想煮咩就煮咩啦, 男人唔太care呢d野架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知點解D老公可以成日當咩事都冇發生過咁

      刪除
  8. 兩公婆一定會嘈啦...唔好唔開心啦...床頭打交床尾和...唔煮唔煲咪休息一下啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...但我家袁生的脾氣真係好難頂架

      刪除
    2. 年紀大...脾氣燥...我明白...

      刪除
    3. 識佢的時候只得十幾歲,脾氣已經好燥架喇!

      刪除
  9. 其實個個男人發俾氣ge時候都係難頂架喇,袁太你唔好將呢d野摆係心度,
    兩公婆間唔中嘈交少不免,我老公有時都係咁,不過好快就無事,
    有時佢話你,你咪當佢唱歌囉,哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果當佢唱歌的話,咁隻歌都幾難聽喎,哈...哈...

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......