2013年9月2日 星期一

楊枝甘露 <附食譜>

今日係星期一,又係袁太廚房的甜品日,每當星期一我就一定會整甜品慢慢嘆,點解 ??? 大家知喇,由於星期一係最冇心機番工的日子,如果唔食下甜野,點可以有命橕到星期五呢,好似講到誇張左少少,而今日袁太選擇"楊枝甘露",今次係第二次整,之前係Yahoo Blog到post過一次,不過可惜上次芒果有點兒酸,所以決定用水仙芒整,水仙芒又甜又多汁,簡直一流

整好之後雪到凍一凍,呢種天氣下食簡直透心涼,不過 ... 袁太又唔記得左一件事,,上次同自己講,如果下次再整的話一定要加埋雪糕,但到頭來依然都係唔記得 ! 




楊枝甘露
材料 : 水仙芒<2個>,西米,冰糖<50g>,金柚<1/3個>,椰汁<2/3罐>(細罐),忌廉<150ml>


做法 :
1. 西米洗淨用水煮滾(約10分鐘),熄火焗5分鐘至西米透明,盛起將西米沖沖水(清洗西米的膠質)

2. 1個水仙芒去皮起肉,放入攪拌機內打成汁,再加入忌廉再打成芒果汁

3. 其餘一個水仙芒去皮切粒備用

4. 燒滾水,加入冰糖煮溶,再加入椰汁煮滾待涼

5. 將放涼的糖水與芒果汁拌勻放入碗中

6. 最後加入西米,芒果粒及金柚肉拌勻即可

15 則留言:

  1. 唔好意思呀袁太,我開左個新blog 呀...因為舊果個a/c呢...會有朋友係度,我唔想比佢地知我寫blog,所以開左個新呀....
    請cancel 果個,睇下面呢個呀...thanks!
    http://bigfatpeople.blogspot.hk/

    回覆刪除
  2. 下次加番多個~~~補番數

    回覆刪除
  3. 大家都搬到黎呢到好開心又重逢呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心見到妳,我地又可以係新平台keep in touch喇,yeah

      刪除
  4. 好想食呀...我鐘意加綠茶雪糕

    回覆刪除
  5. Thank u for ur sharing~~~今日我都整咗,好正!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......