2013年9月19日 星期四

冬菇蓮藕粒蒸肉餅 <附食譜>

今日又來整肉餅,冇他既,因為袁生想食,但用咩材料當然係由我來決定喇,平時多數用土魷,鹹蛋多,不過今次就想用比較爽口的材料

這個爽口材料就係 : ........ 蓮藕

用蓮藕來蒸肉餅,爽爽脆脆,口感都唔錯呢,另外肉餅仲加左好少好少份量的薑汁,食落有微微的薑味,都幾得意,其實每次整肉餅我都好驚剁的過程,因為每次都剁到手都殘廢,食飯的時候隻手因為之前剁肉餅的原故,可以話仲震過貓王,袁生次次都話我駛唔駛咁誇張,
但蒸肉餅如果唔自己剁又點會好味呢 !





冬菇蓮藕粒蒸肉餅
材料 : 梅頭瘦肉<$30>,蓮藕<半節份量>,冬菇<適量>
醃料 : 生抽,老抽,鹽,糖,生粉,麻油<適量>,薑汁<少許>


做法 :
1. 冬菇浸水至軟身後切粒,蓮藕去皮切粒

2. 梅頭瘦肉剁到手殘廢就可(約15-20分鐘),剁碎後加入醃料醃30分鐘

3. 將冬菇粒及蓮藕粒加入肉餅內拌勻

4. 隔水用大火蒸20分鐘即可


15 則留言:

  1. 我以前剁到手殘廢都未得,後來有人教我襯舊肉仲係冰冰地㗎時候將佢切片切撕再切粒,然後至隨手剁吓,咁就得㗎啦!

    回覆刪除
  2. 用蓮藕蒸肉餅又幾正咁喎!等我試吓先!謝謝分享!

    回覆刪除
  3. 個肉餅好厚呀~~食落去一定好滿足.......有少少蛋糕feel~~~~

    回覆刪除
  4. 袁太,中秋節快樂呀!
    今晚同袁生食咩大餐呀?芙芙在家做節吃爸爸煮的餸呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,中秋節快樂,冇呀,今晚同袁生番媽咪爹地到食飯,明日就同老爺奶奶食!

      刪除
  5. 買免治豬肉, 再自己剁一陣, 會唔會好些

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係買免治豬肉來整肉餅,但唔好味,始終自己買豬肉番來剁好味好多

      刪除
  6. 我都鍾意咁蒸架...哈哈...

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......