2013年10月6日 星期日

木耳杞子蒸雞 <附食譜>

唔知大家Yahoo Blog的文章搬到新平台未呢 ???

袁太就好懶,到現在都仲未開始搬家,等到今日放假的日子,真係要快快手將舊有的幾百個食譜手動搬過來先得,雖然會冇晒d留言,但冇辦法喇,最緊要係Keep番d食譜就OK了

前幾日晚餐又食蒸雞,隻新鮮雞就麻煩袁生放工幫我去雞檔買,曾致電袁生記得記得買雲耳,因想整金針雲耳蒸雞,但袁生居然 ..... 唔記得買

只係買了雞回來,激死我了~~~


唯有打開百寶箱(雪櫃)取材料,有木耳同杞子已經夠了,簡簡單單一碟蒸雞配白飯,已經滿足滿足 !



木耳杞子蒸雞
材料 : 新鮮雞<半隻>,木耳,杞子,薑絲<適量>
醃料 : 生抽,糖,生粉,麻油,老抽,水<適量>


做法 :
1. 木耳浸水至軟身後切細塊,杞子洗淨備用

2. 新鮮雞洗淨加入醃料拌勻,再加入其餘材料(木耳,杞子,薑絲)拌勻醃30分鐘

3. 放入碟內用大火隔水蒸15分鐘即可


6 則留言:

  1. 我搬好啦....留言搬到呀.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇吉媽個BLOG 呀....跟住D STEP去做就OK~
      http://gutgutmama.blogspot.hk/2013/09/blog-post_9.html

      刪除
    2. 我已經順利搬晒過黎喇,唔該晒!

      刪除
  2. 唔好只係copy and paste ar, 文字冇問題, 不過D相呢, 因為D相係經咩虎去upload, 咩虎摺左之後就冇架啦.....最好經BS重新上載./...
    雞皮呀......我鍾意~

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......