2013年11月12日 星期二

枝竹馬蹄羊腩煲 <附食譜>



















今日天氣真係好凍,大風之餘再加落雨,真係凍到我DD震囉,不過好好彩我今日放假,可以留在家休息休息,每逢天氣涼的時候,第一時間會整火鍋做晚餐,不過我今次選擇整羊腩煲,因為街市已經開始有羊腩賣了,急不及待買左一磅半回家

整羊腩煲又點可以少得枝竹同馬蹄呢 ??? 仲有炆羊腩的調味料都好重要架,食的時候一路滾,一路加生菜烚下烚下,真係好味道呢,另外當然唔少得要用腐乳醬配羊腩,一煲四個人食都飽飽,好滿足 ~~



材料 : 羊腩一磅半,炸枝竹1包,馬蹄,冬菇,生菜,薑片,蔥段


調味料 : 柱侯醬3湯匙,腐乳1湯匙,南乳1磚,冰糖2粒,生抽,老抽,水


做法 : 
1. 炸枝竹用水浸軟,生菜洗淨,馬蹄去皮洗淨,冬菇浸水至軟身備用

2. 燒滾水,加入薑片,蔥段及紹酒,放入羊腩出水10分鐘盛起


3. 燒紅鑊,爆香薑片,加入羊腩兜勻,加入調味料(水的份量要蓋過羊腩),用大火煮滾後加入馬蹄,冬菇轉慢火炆1小時,再放入炸枝竹炆10分鐘,熄火焗30分鐘

4. 食前放入鍋內翻滾,加埋生菜烚下烚下即可  




11 則留言:

  1. 醬料真係好緊要........腐乳同羊腩真係好friend~
    我都愛食羊, 果種羶味好正~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果就咁叫我食腐乳,我一定say no,但如果用來配羊腩的話,大大碟腐乳我都食得晒!

      刪除
    2. 我都係呀~~~~ 我一定唔"jai"食....蒸雞呀, 羊腩呀, 果D我又可以食~

      刪除
  2. 我都好鍾意係屋企食羊腩煲, 慢慢嘆!! 仲要買成斤蓎蒿先夠食呀!! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都比較喜愛蓎蒿,但可惜我家袁生唔喜愛呢!

      刪除
  3. 袁太,芙芙次次都係出去食羊腩煲ga,
    最喜歡沾腐乳醬呢,原來自製都唔難ga喎,
    下次可以自己整呢,好期待呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係出街食多,但自從自己整過一次後,覺得味道還比出街的好(好有自信地),所以之後年年秋冬都會整架,呢幾日涼涼地,妳都快d整來慢慢嘆喇!

      刪除
  4. 今晚试整了`好成功,又入味-多謝無私分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣喇 , 大家喜歡我就開心呢 ^^

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......