2013年11月21日 星期四

清湯蘿蔔牛腩 <附食譜>


天氣涼了,係時候整煲煲暖胃,首選一定係蘿蔔牛腩,袁生的至愛,不過整次前都要去街市觀察有冇靚靚牛腩,去牛肉檔見到有靚靚牛坑腩,買左一大舊,五十大洋都唔駛,好便宜喎


牛肉檔哥哥仲俾左少少牛骨我,叫我加埋清湯一齊炆牛腩,話好正喎,'好",見你咁講,我一於試下,快快手去買埋白蘿蔔就可以回家了



材料 : 牛坑腩1磅半,白蘿蔔1條,牛骨,清雞湯250ml,冰糖



做法 :
1. 牛腩(不要切)用薑片蔥段出水10分鐘,白蘿蔔去皮斜切成件

2. 牛骨飛水備用

3. 燒紅鑊,爆香薑片,加入牛腩炒香,贊酒,再加入牛骨,清雞湯,冰糖,水(份量要蓋過牛腩)

4. 大火煮滾後轉慢火炆1小時,再加入蘿蔔炆30分鐘,熄火焗30分鐘

5. 食時將牛骨取起,牛腩切件,將牛腩放回湯內煮滾,最後加少許鹽調味即可



食時轉用瓦煲上,熱辣辣好味道兼可以暖胃








 











袁太飯後感 :
雖然平時的我唔燧太喜愛牛腩,不過今次真係炆得好諗,舊牛坑腩果然係靚野,算個牛肉哥哥冇點我,如果唔係我一定回去拆佢招牌,嘻 ... 另外炆牛腩的湯汁味道濃郁,飯都可以食多幾碗


5 則留言:

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......