2014年1月14日 星期二

椰子圓肉雞湯




放假的時候亦都係袁太煲靚湯的好時候

但話雖如此 , 又冇咩頭緒用咩材料煲好

都係去找菜檔姐姐傾兩句 , 當傾緊無聊事之際

看到一個個大大椰子

最近天氣又涼了 , 煲椰子湯滋潤下都係一個唔錯選擇

唔該 ...... 我要一個椰子



講開椰子湯 , 我真係好久好久冇煲呢

因袁生實在不太喜愛甜湯

以前我會用竹絲雞煲 , 但現在我會選擇用雞胸殼

用雞胸殼味道會清甜些

而且煲好的雞胸殼的雞肉整成撕放回湯中 , 味道植得一讚




材料
椰子1個 , 雞胸殼1個 , 栗子 , 圓肉適量 , 蜜棗2粒



做法
1. 椰子叫菜檔姐姐幫忙去殼起出椰子肉 , 回家將椰子洗淨切件備用

2. 雞胸殼出水後洗淨 , 栗子去皮洗淨

3. 煲內放入適量水及蜜棗 , 滾後加入栗子及雞胸殼用大火煲30分鐘

4. 再加入圓肉 , 椰子煲滾後轉慢火 1 1/2小時 , 最後加少許鹽調味即可




題外話
天氣涼了 , 又係吃蕃薯的好時候
去街市買黃心蕃薯回家洗淨 , 用片糖加水煮蕃薯20分鐘
再放入焗爐焗45分鐘
(每15分鐘取出蕃薯 , 在蕃薯外皮掃上片糖水)
咁就有好好味的蕃薯食了 ^^





8 則留言:

  1. 栗子呀~~~~~~~令我諗起栗子炆雞...炆鴨.....
    自己食可以幾時整都得, 一邊睇電視一邊咬就係最高享受~~~~~哈

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 好開心見到黃師奶再次留言呢,自從隻衰虎摺埋之後都冇見妳係我新平台出現囉,開心中 ^^ 呢個湯真係好甜好潤架

      刪除
  3. 雞胸殼煲湯有香味又冇咁肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞胸殼煲湯真係好香,但都幾多油標出來架

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......