2014年1月15日 星期三

咖哩薯仔牛筋腩配薄餅




咖哩薯仔永遠係我至愛

但要整一碟香噴噴的咖哩真係唔容易 , 最重要當然係咖哩汁

袁太試過用咖哩粉 , 或者其他唔同牌子的咖哩汁

始終還是覺得利川最好



我家袁生咖哩系列裡面最喜愛咖哩牛腩

不過新鮮牛腩太貴了 , 不符合經濟效益

所以去了吉吉島買大大包牛肋條回來 , 一包分幾餐煮 , 好抵呢

何況用牛肋條炆 , 炆完依然好"淋"身



另外再去急凍店買牛筋

一煲大大煲的美味咖哩牛筋腩就完成了

無論用咖哩汁拌飯或薄餅都一流呢




材料
牛肋條4條 , 牛筋1條 , 薯仔2個 , 利川咖哩汁1罐 , 薑片 , 蒜頭適量

調味料
生抽 , 糖 , 生粉 , 水



做法
1. 牛肋條用薑片 , 酒出水5分鐘盛起切件 , 再放入牛筋出水10分鐘後熄火焗20分鐘盛起切件備用

2. 薯仔去皮切件

3. 燒紅鑊 , 爆香蒜蓉 , 加入牛肋條舛牛筋炒香 , 加入調味料煮滾轉慢火炆1小時

4. 加入薯仔及利川咖哩汁 , 再用慢火炆30分鐘即可




一碟香噴噴的咖哩 , 未食都已經流口水了 ^^






食咖哩最主要加埋薄餅 , 袁太至愛這款千層薄餅 , 只要加少少油落鑊煎至兩面金黃色及脹起就可以了 , 好方便架






11 則留言:

  1. 千層薄餅好味又方便,係有d高卡lor

    回覆刪除
  2. 我要多多肥膏既牛腩............
    D汁點D薄餅....真係一流~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喜愛多多肥膏,全肥我都可以架,咖哩汁撈飯同沾薄餅都一流

      刪除
  3. 我之前有印度同事...個D薄餅好味好多...

    回覆刪除
  4. 如果咖哩雞應該煮幾耐到?

    回覆刪除
  5. 呢個正呀!睇到我流口水!

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......