2014年9月8日 星期一

金銀菜鴨腎紅棗瘦肉湯




咁多位~中秋節快樂~

不過今日係落雨天 , 天蔭蔭又冇太陽 , 應該好難賞月呢

袁太同往年一樣 , 都在家煮飯仔做節

不過今晚會同爹地媽咪一齊食晚飯

晚餐煮咩餸當然由我來發辦 ......



其實都係簡簡單單整隻雞 , 隻雞今朝去街市要排隊先買到呢

另外買左鴨腳炆俾袁生食 , 再加西生菜墊底

再煲個鯽魚湯

一家人食咩都冇所謂 , 最重要食得開心就OK喇



昨日星期日例牌係煲湯之日

去街市見到大白菜幾靚 , 一於決定煲白菜湯

煲白菜當然要配菜乾同鴨腎

另外加上紅棗 , 甘旬 , 瘦肉一齊煲 , 濃郁美味又多湯渣 ~掂呀~



湯水有白菜 , 菜乾 , 鴨腎 , 甘旬 , 無核紅棗 , 南北杏 , 蜜棗 , 瘦肉八樣材料




白菜洗淨 , 菜乾浸水30分鐘再沖洗乾淨備用




瘦肉 , 鴨腎出水 , 甘旬去皮切件




將蜜棗 , 南北杏 , 鴨腎 , 紅棗 , 甘旬 , 瘦肉放入煲內用大火煲30分鐘至出味 , 再放入白菜及菜乾用大火煲滾 , 再轉慢火煲2小時就可以了






  


材料
白菜1斤 , 菜乾1扎 , 鴨腎3個 , 無核紅棗6粒 , 甘旬 , 瘦肉 , 蜜棗 , 南北杏



做法
1. 白菜洗淨 , 菜乾浸水30分鐘後沖洗乾淨 , 紅棗 , 蜜棗 , 南北杏洗淨備用

2. 鴨腎 , 瘦肉出水 , 甘旬去皮切件

3. 煲內放入適量水 , 凍水放入蜜棗 , 南北杏 , 紅棗 , 鴨腎 , 甘旬 , 瘦肉大火滾30分鐘

4. 再放入白菜及菜乾煲滾 , 轉慢火煲2小時 , 最後加少許鹽調味即可




袁生好喜愛菜湯 , 自動自覺飲左四大碗咁多 ^^





唔知大家有冇經常為湯渣以煩惱呢 , 每次煲湯都剩好多湯渣 , 掉晒又太浪費 , 煲完湯的瘦肉同甘旬例牌冇人食 , 所以煲好湯後將瘦肉 , 甘旬盛起進行大改造 , 大家估唔估到袁太會點做呢 ??? 就等我下回分解吧 ^^




18 則留言:

  1. 袁生又有靚湯飲, 正!!!
    中秋節快樂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每星期都會煲湯俾袁生飲呢,中秋節快樂

      刪除
  2. 中秋節快樂!!好足料!我就煲來煲去都係嗰幾款湯!HEHE
    我估你用舊煲湯肉整豬肉鬆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩 ... 妳又知我用來整肉鬆既,俾個叻叻妳先 ^^ ~中秋節快樂~

      刪除
  3. 袁太,中秋節快樂呀!
    年年中秋好似都會落一陣雨,通常晚黑就唔落,
    希望今年都係,可以賞下月啦~

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂, 個湯正啊! :)

    回覆刪除
  5. 菜乾好味呀,中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 菜乾湯點都係配白菜煲最好味呢 ~中秋節快樂~

      刪除
  6. 中秋節快樂呀~ 祝你地一家開開心心~
    我今次完全估唔到....都係等你開估好了....
    個湯完全岩哂我.........呵

    回覆刪除
    回覆
    1. ~中秋節快樂~個湯啱妳飲就好喇,開左估喇,係新post度

      刪除
  7. 中秋節快樂!我都很喜歡金銀菜鴨腎湯

    回覆刪除
    回覆
    1. ~中秋節快樂~ 菜乾同鴨腎係袁生至愛呀

      刪除
  8. 袁太,中秋節快樂,祝你一家團團圓圓。我都係一個湯怪。不過,湯渣通常都畀我食晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. cici中秋節快樂,我平時都好喜愛食湯渣,不過瘦肉同甘旬真係唔會食呢

      刪除
  9. 回覆
    1. 其實我地兩個都喜愛飲湯,所以我一星期都會煲一兩次架

      刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......