2014年10月31日 星期五

粉葛栗子馬蹄腰果湯




忘記了 ...... 忘記了 ...... 袁太忘記了這個湯水

呢個湯水其實上星期已煲

又係素湯來呢

煲素湯用粉葛做材料永遠係首選



不過煲素湯都離不開幾樣材料

馬蹄呀 ~ 粟米呀 ~ 栗子呀 ~ 甘旬等等

而其中一樣材料 , 袁太都係第一次用佢來煲湯

就係 "腰果"



平時腰果只會用來煮餸的我

只知道用腰果煲湯會令湯水好清甜

今次終於試試 , 看看味道係咪真的好好 ???



但我家袁生唔太愛甜甜湯水

希望麻煩友唔會有咩投訴喇



材料 : 粉葛 (去皮切大件) , 栗子 (去殼) , 粟米 , 馬蹄 (去皮) , 甘旬 (去皮切件) , 腰果 , 蜜棗




將蜜棗 , 粟米 , 栗子 , 甘旬 , 馬蹄放入煲內 , 加入適量水用中火煲30分鐘





腰果浸水10分鐘後洗淨瀝乾水份




湯水煲30分鐘後加入粉葛及腰果 , 滾後轉慢火煲3小時 , 最後加入少許鹽調味即可









材料
粉葛1斤 , 栗子 , 粟米1條 , 甘旬1條 , 馬蹄 , 腰果 , 蜜棗2粒



做法
1. 粉葛叫菜檔姐姐幫忙去皮及切大件 , 回家洗淨備用

2. 栗子放入熱水中煮5分鐘 , 盛起去殼 , 甘旬去皮切件 , 馬蹄去皮洗淨

3. 蜜棗 , 粟米 , 栗子 , 甘旬 , 馬蹄放入煲內 , 加入適量水用中火煲30分鐘

4. 腰果浸水10分鐘後洗淨瀝乾水份

5. 湯水煲30分鐘後加入粉葛及腰果 , 滾後轉慢火煲3小時

6. 最後加入少許鹽調味即可




嘗試過後 , 發覺用腰果煲湯真係好清甜好美味 , 雖然袁生話甜左少少 , 但都接受得到喎 ^^




11 則留言:

  1. 夠晒味,有湯飲又有渣食,仲有我至愛嘅栗子食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好愛栗子 , 有時真係飲碗湯食湯渣已經飽飽呢 ^^

      刪除
  2. 這個湯好清甜啊, 我都聽過用腰果, 不過未試過. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次用腰果煲湯 , 感覺加左腰果d湯真係好甜好味道

      刪除
  3. 有馬蹄呀 ~ 粟米呀 ~ 栗子呀~~個湯一定好甜呢

    回覆刪除

老行家官燕蘋果玫瑰果醬食譜 ~蘋果果醬麵包卷~

繼續同大家分享老行家品牌官燕果醬禮盒食譜 , 繼續分享蘋果玫瑰果醬 , 之前就用來製作雞扒 , 美味滿分兼袁生相當滿意後 , 今次就用來配上白方包製作甜點 , 用來作下午茶就最適合 , 而且材料同製作亦非常簡單 ......